Skupina Renault v svojo ponudbo lahkih gospodarskih vozil uvaja vodik

Boulogne-Billancourt, 22. oktober 2019 – Renault uporabo električnih lahkih gospodarskih vozil razširja z uvedbo vodika. Skupina Renault je vodikovo tehnologijo preskušala od leta 2014 in razvijala v partnerstvu s podjetjem Symbio, ki je podružnica Skupine Michelin. Vozila so opremljena z gorivno celico za povečevanje dosega (range extender), ki zagotavlja 10 kW električne in toplotne moči, s tem pa doseg modelov Renault Master Z.E. Hydrogen in Renault Kangoo Z.E. Hydrogen poveča na več kot 350 km. Dodatna prednost vodika je, da polnjenje traja le pet do deset minut. Vodik omogoča izpolnitev potreb poklicnih uporabnikov, ki jih za sedaj električna vozila še ne morejo, to je intenzivna raba vozil in vožnje na daljše razdalje.

21234878_2019_-_Z_E_33_H2_HYDROGEN_Light_Commercial_Vehicles

  • Skupina Renault ima bogate izkušnje na področju lahkih gospodarskih vozil (LGV), je bila pionir in je vodilni ponudnik električnih LGV v Evropi, zdaj pa svojo ponudbo dopolnjuje z modeloma Renault Kangoo Z.E. Hydrogen, ki bo v prvih izbranih državah na voljo koncem leta 2019, in Renault Master Z.E. Hydrogen v letu 2020.

  • Vodikova gorivna celica zagotavlja dodatno energijo za do trikrat večji doseg kot povsem električno gnana vozila, ponovno polnjenje pa je opravljeno v zgolj 5 do 10 minutah.

  • Vodik se v ponudbo Renaulta uvršča kot dopolnilna rešitev v okviru strategije električnega in hibridnega pogona, da bi poklicnim uporabnikom zagotovili novo rešitev za vstop v mestna središča, z odstranitvijo ovire, ki jo za določene vrste uporabe predstavlja doseg.

Predvidoma v prvem polletju 2020 uvedeni Renault Master Z.E. Hydrogen bo imel potrojen doseg (s 120 km na 350 km* in bo na voljo v različicah furgon (dve izvedenki) in podvozje s kabino (dve izvedenki). Pod karoserijo bo imel vgrajeni dve posodi za vodik in s tem postal bolj vsestransko uporaben, ne da bi bila okrnjena velikost tovornega prostora, ki znaša od 10,8 m3 do 20 m3, teža vozila pa se ob tem poveča za zmernih 200 kg.

Renault Kangoo Z.E. Hydrogen se bo od konca leta 2019 ponašal z največjim dejanskim dosegom med vsemi električnimi dostavniki na trgu, ki bo znašal 370 km* (Kangoo Z.E. ima doseg 230 km po WLTP). Ta dostavnik s 3,9 m3 velikim tovornim prostorom in razumnim povečanjem teže za 110 kg bo v Franciji naprodaj za 48.300 evrov (brez DDV), v kar je vključen nakup akumulatorja, ne pa tudi okoljski bonus.

Skupina Renault svojo ponudbo električno gnanih lahkih gospodarskih vozil dopolnjuje z uvedbo modelov Renault Master Z.E. Hydrogen in Renault Kangoo Z.E. Hydrogen. Ti dve vozili poklicnim uporabnikom zagotavljata doseg, kakršnega potrebujejo na svojih daljših vožnjah, prav tako pa tudi rekordno kratek čas polnjenja. Njunih prednosti pa je še veliko več, saj Renault Master Z.E. Hydrogen in Renault Kangoo Z.E. Hydrogen lahko uporabljata do okolja spoštljivo brezogljično energijo, hkrati pa ponujata vso udobnost električnega vozila.

Denis Le Vot, direktor Zveze za gospodarska vozila Renault-Nissan

Ti električni vozili na vodik obratujeta z dodano gorivno celico, ki proizvaja električno energijo (za pogon elektromotorja) s kombinacijo vodika iz posod in kisika iz zraka. Prva prednost teh vozil je, da ustrezata novim okoljskim zahtevam sodobne urbane mobilnosti. Poleg tega ponujata večjo avtonomnost, naglo polnjenje z vodikom (od 5 do 10 minut) in enostavno vzdrževanje. Te prednosti pomenijo, da so električno gnana vozila na vodik posebno primerna za intenzivno in poklicno rabo v velikih urbanih območjih vse do obrobja mest: za prevoze in oskrbo, mestne službe in lokalne skupnosti, hitro ali posebno dostavo …

Skupina Renault nenehno spremlja potrebe uporabnikov in želi svojim poklicnim strankam v okviru storitev Renault Pro+ z modeloma Renault Master Z.E. Hydrogen in Renault Kangoo Z.E. Hydrogen ponuditi dodatno rešitev po meri. Gre za omejeno serijo vozil, namenjenih izbranim evropskim trgom z dovolj razvito infrastrukturo polnjenja z vodikom. V Sloveniji ta vozila še ne bodo na voljo.

 

 

* homologacija WLTP je v teku

Vaše mnenje nam veliko pomeni. Ste že ocenili prebrano novico?


1 zvezdica2 zvezdici3 zvezdice4 zvezdice5 zvezdic (Brez ocen)