Novi Renault Captur: povsem nov, a vendar povsem Captur

Captur, pionir segmenta urbanih športnih terencev, je od uvedbe na trg leta 2013 dosegel skupno prodajo 1,2 milijona primerkov. Naglo je postal najbolje prodajani model v svojem segmentu, tako v Franciji kot v Evropi.

21229587_2019_-_New_Renault_CAPTUR

Novi Captur prihaja v začetku leta 2020 na trg z izjemno zaostreno konkurenco prenovljen, z okrepljeno in doslej zelo uspešno istovetnostjo. S preobrazbo kaže posodobljene poteze športnega terenca, ki so tako atletske kot tudi dinamične. Še vedno je prilagodljiv, a je postal še bolj gostoljuben zahvaljujoč revoluciji notranjščine, s katero dosega nove razsežnosti v tehnologiji in kakovosti. Njegove funkcije in oprema so na ravni modela višjega razreda.

Tehnološka razsežnost novega Capturja sega v tri stebre mobilnosti jutrišnjega dne:

  • Elektrificiran pogon: do izteka načrta bo imela Skupina Renault v svoji ponudbi 12 elektrificiranih modelov. Novi Captur bo prvi med njimi s priključnim hibridnim pogonskim sklopom poimenovanim E-TECH Plug-in, ki je plod lastnega tehnološkega razvoja Renaulta in Zveze.
  • Povezljivost: v istem roku bo 100 odstotkov vozil na ključnih trgih podjetja povezljivih. Novi Captur ta zagon izvrstno ponazarja z novo povezljivo multimedijsko napravo in z ekosistemom Renault EASY CONNECT.
  • Avtonomna vožnja: do izteka načrta bo Skupina Renault trgu ponudila 15 modelov, ki bodo opremljeni s tehnologijo za avtonomno vožnjo. Novi Captur bo eden pionirjev na tem področju. Skupaj z novim Cliom bo v množičnem segmentu B demokratiziral pomagala za vožnjo, ki vodijo k avtonomni vožnji brez voznika.

Preobrazba zunanjega videza, okrepljena istovetnost športnega terenca

Elegantno izklesani blatniki, vdolbena boka in »lebdeča« streha: novi Captur je prepoznaven na prvi pogled. Je bolj atletski in dinamičen, temeljito prenovljen v skladu z okrepljeno gensko zasnovo športnega terenca. Preobrazba zunanjosti mu je dala modernejše poteze, bolj poudarjene in bolj izrazne, ki obenem spoštujejo čutne aspekte tistega, kar pri Renaultu imenujejo »French Design« in temu ustrezno cenijo. Novi Captur je nekaj daljši (4,23 metra, za 11 cm več) ter oblikovno poudarjen z 18-palčnimi platišči (glede na različico) in večjo medosno razdaljo (2,63 metra, za 2 cm več). Na novo opredeljen videz, izredna natančnost stikov, že od osnovne različice serijsko vgrajena svetila izključno s svetilnimi diodami (LED), svetlobni pečat znamke v obliki nasproti obrnjenih črk C spredaj in zadaj, ožje zadnje luči in okrasni kromasti vstavki bistveno prispevajo k izboljšani kakovosti.

Z bolj atletsko postavo in dvignjeno bočno linijo ima novi Captur pristen videz športnega terenca. Tega dodatno okrepijo posebni elementi, kot sta zaščitni oblogi pod odbijačema spredaj in zadaj, črne zaščitne obrobe spodnjega dela karoserije in blatnikov ter aluminijasta strešna nosilca. Naguban, proti maski spuščajoč se pokrov motorja, bolj poudarjen naklon strehe zadaj in zmanjšanje zastekljenih površin mu zagotavljajo večjo mero dinamičnosti.

Pomemben del ponudbe prilagoditev po osebnem okusu za novi Captur je streha, ki je lahko enake barve kot ostali del karoserije ali pa kontrastne barve

Notranja revolucija za potniški prostor visoke kakovosti

Revolucija notranjščine, ki jo je prvi prinesel novi Clio, se nadaljuje v novem Capturju, ki se vzpenja stopnico više. Prevzema zasnovo »Smart Cockpit«, ki je rahlo zasukan proti vozniku in novo »lebdečo« osrednjo konzolo. V njej so najnovejše tehnologije, ponaša se z največjim zaslonom v razredu in zagotavlja odločno moderno ergonomičnost za bolj poglobljeno občutenje vožnje.

Vendar ni revolucionaren le voznikov položaj. Celoten prostor za potnike je dobil nove razsežnosti kar zadeva kakovost in udobje in deluje kot iz višjega avtomobilskega razreda. Prestižni materiali, mehka prevleka armaturne plošče, obloge vrat in obroba osrednje konzole, skrbno obdelani stiki in nova zasnova sedežev: učinke se čuti na vseh ravneh.

Zaslon multimedijske naprave

Ključni element armaturne plošče »Smart Cockpit« je 9,3-palčen zaslon multimedijske naprave, ki je dvakrat tolikšen kot 7-palčna različica in je največji zaslon v tem razredu. Pokončna tablica v potniški prostor vnaša izrazito modernost, njena rahla upognjenost pa izboljša berljivost zaslona. Ta je blago zasukan proti vozniku in skupaj z novo povezljivo multimedijsko napravo Renault EASY LINK ponuja celovit nabor enostavno dostopnih in uporabnih multimedijskih, navigacijskih in informativno-zabavnih funkcij, prav tako pa tudi nastavitve sistema MULTI-SENSE.

Digitalna instrumentna plošča

Po vzoru novega Clia ima tudi novi Captur digitalno instrumentno ploščo. Barvni zaslon meri od 7 do 10,2 palca in vozniku omogoča zelo intuitivno prilagajanje vozne izkušnje. Različica velikosti 10,2 palca vključuje tudi prikaz navigacije GPS. Z dvema zaslonoma, 9,3- in 10,2-palčnim, ima novi Captur največjo zaslonsko površino v svojem razredu.

Lebdeča konzola

Tudi osrednja konzola je ključni sestavni del zasnove »Smart Cockpit« v novem Capturju. Dvignjena je zaradi boljše ergonomičnosti voznikovega položaja in da mu je prestavna ročica bolj pri roki, njena najbolj dodelana izvedenka pa ima povsem novo »lebdečo« zasnovo, ki v potniški prostor vnaša občutek lahkotnosti. Predvsem pa sprošča prostor za odlagalna mesta in za poličko za indukcijsko polnjenje pametnega telefona. Na tej »lebdeči« konzoli (»Flying Console«) je futuristična elektronska ročica samodejnega menjalnika EDC »e-shifter«, ki nima mehanske povezave z menjalnikom. Ponuja gladke in natančne gibe, ki prispevajo svoje k občutenju vožnje. Ročica ima prevleko, ki je prilagojena notranji opremi, ima pa tudi ambientalno osvetlitev z diodami.

Armaturna plošča

Armaturna plošča novega Capturja je od zgornje strani s penasto prevleko do spodnjega dela, ki je namenjen funkcionalnim delom, kot je predal za rokavice, zasnovana povsem na novo. Vsa prizadevanja so bila usmerjena v zagotavljanje njene kakovosti. Vodoravni pas na sredini na dveh ravneh gosti zračnike in dekorativne elemente po izbiri. Na spodnji strani osrednjega zaslona je plod posebne skrbi za ergonomičnost: vrsta »klavirskih tipk« in upravljala klimatske naprave, ki so vsi na dosegu voznikove roke.

Prtljažnik

Enako kot novi Clio ima tudi novi Captur nizkotonski zvočnik vrhunske zvočne naprave BOSE vgrajen v desno stranico ne da bi bil zaradi njega okrnjen prostor za prtljago. Ta je povečan na 536 litrov (največ v njegovem razredu), poleg tega pa ponuja še za 27 litrov raznih odlagalnih mest. Prostornino prtljažnika je možno povečevati z vzdolžnim pomikom zadnje klopi za 16 centimetrov in z odstranljivim dnom, ki omogoča dvonadstropno ureditev prtljažnika za lažje vsakdanje nalaganje. To ustvari skoraj ravno dno, ko so zadnji sedeži zloženi, dolžina prtljažnika pa zraste na 1,57 metra, kar je za 11 centimetrov več kot v predhodni generaciji.

Vaše mnenje nam veliko pomeni. Ste že ocenili prebrano novico?


1 zvezdica2 zvezdici3 zvezdice4 zvezdice5 zvezdic (8 ocen, povprečno: 4,75 od 5)