Signatech Alpine na stopničkah v Spaju in ponovno vodstvo v skupni razvrstitvi!

  • Moštvo Signatech Alpine se je sedmič zapored uvrstilo na zmagovalni oder razreda LMP2 v vzdržljivostnem prvenstvu FIA WEC.
  • Dirkači André Negrão, Pierre Thiriet in Nicolas Lapierre so v apokaliptičnih razmerah na stezi Spa-Francorchamps osvojili tretje mesto.
  • Posadka Alpine A470 s številko 36 se je s tem povzpela na vrh skupne razvrstitve razreda LMP2 pred zadnjo dirko sezone, 24 ur Le Mansa, ki bo 15. in 16. junija.

36 LAPIERRE Nicolas (fra), NEGRAO André (bra), THIRIET Pierre (fra), Alpine A470 Gibson team Signatech Alpine Matmut, action during the 2019 FIA WEC World Endurance Championship, 6 Hours of Spa from May 2 to 4 , at Spa Francorchamps, Belgium - Photo Frederic Le Floc'h / DPPI

V četrtek je moštvo Signatech Alpine in ostale udeležence prvenstva Spa-Francorchamps dočakal z izjemno slabim in nepredvidljivim vremenom.

Po prvem prostem treningu, ki so ga posvetili nastavitvam, je posadko Alpine A470 s številko 36 popoldne presenetil dež. Kljub temu je francosko moštvo v zadnjem treningu zbralo obilico informacij, preden sta André Negrão in Pierre Thiriet v kvalifikacijah osvojila peto mesto v razredu LMP2.

Dirka se je začela v soboto ob 13.30 uri pod grozečim nebom. Prvi je bil za volanom André Negrão, ki je takoj napredoval za eno mesto, a že ob koncu drugega kroga je začelo deževati.

Zelo kmalu so razmere postale peklenske, saj je začel naletavati sneg, temperatura pa je padla na 1°C. Brazilec je zavil v boks po Michelinove pnevmatike za dež, nato pa je moštvo prilagodilo svojo strategijo zahvaljujoč bliskovitemu dolivanju goriva ob koncu prvega posega varnostnega avtomobila.

Tekmeci Alpine so med umiritvijo vremena in drugim posegom varnostnega avtomobila nadeli gladke pnevmatike, zato se je Andre Negrão znašel na čelu dirke preden je ob začetku tretje ure dirkalnik prevzel Pierre Thiriet.

Francoski dirkač je na suhi stezi solidno odpeljal dvojno izmeno s kombinacijo dobre hitrosti in stanovitnosti, vendar je Ho-Pin Tungu uspelo, da ga je presenetil tik pred ponovno nevihto.

Nicolas Lapierre je prevzel dirkalnik je bil na vrsti, da pritisne na kitajskega dirkača. Ko je na Spa začela padati drobna toča, je dirkač s platinastim statusom zapeljal v boks en krog prej kot tekmec in s tem spet prevzel vodstvo.

Prednost, ki jo je naglo nabral, je izpuhtela, ko je na stezo spet zapeljal varnostni avtomobil. Iz tega je največji dobiček potegnil Pastor Maldonado, ko se je dirka prevesila v zadnjo uro. Po še enem premoru v dirki je Nicolas Lapierre nadaljeval svojo trojno izmeno in 15 minut pred koncem vozil na tretjem mestu, dirkalnika pred njim pa bi morala še enkrat zaviti v boks.

Silen naliv in ponekod nevarno slaba vidljivost sta vodstvo dirke prisilila, da so jo z rdečo zastavo zaključili 11 minut pred načrtovanim koncem. Tako se je posadka Alpine A470 kljub brezhibnima vožnji dirkačev in delu vsega moštva s pravo strategijo vred morala zadovoljiti s tretjim mestom. To je že sedma zaporedna uvrstitev na stopničke, s katero je moštvo spet na čelu skupne razvrstitve.

Zadnja dirka sezone bo 24 ur Le Mansa sredi prihodnjega meseca.

Philippe Sinault, vodja moštva Signatech-Alpine:

V vseh mojih 29 letih v tem šport nisem videl, da bi med dirko snežilo! V teh peklenskih razmerah je bilo težko oceniti obrabo in optimalen izkoristek pnevmatik, tudi zato, ker Michelinove pnevmatike še spoznavamo. Kljub temu smo dobro opravili, saj smo po slabih kvalifikacijah s strategijo zgodnjega postanka prevzeli vodstvo v razredu LMP2 in celo skupno. Vodili smo več kot pol dirke, dirkači niso naredili nobene napake in moštvo je bilo fantastično z daleč najhitrejšimi postanki v boksu. Vendar sem malo zagrenjen, ker se nam je nasmihala zmaga, če ne bi bilo zadnjih dveh posegov varnostnega avtomobila … Zato so se prednosti zmanjšale, enemu moštvu ni bilo treba ustaviti v boksu, drugo pa ni doseglo zadostnega časa vožnje njihovega dirkača s srebrnim statusom, kar pa je ob rdeči zastavi ostalo brez pomena. Moštvo si je zaslužilo več, a najpomembnejše je vendarle, da smo dosegli glavni cilj. V Le Mans gremo na vrhu skupne razvrstitve moštev in dirkačev. Že ves čas trdimo, da se bo prvenstvo odločilo z dirko 24 ur Le Mansa in komaj čakamo, da pridemo tja!

Nicolas Lapierre:

Dosegli smo najpomembnejše, saj smo hoteli ohraniti vodstvo v razvrstitvi za prvenstvo dirkačev ter ga doseči tudi v razvrstitvi moštev. Dodobra smo tudi spoznali delovanje pnevmatik Michelin v vseh pogojih. Kljub temu smo malo razočarani, saj bi dirkalnika pred nami morala pred koncem dirke še enkrat v boks. Celotno moštvo je izvrstno opravilo strateško delo in ni naredilo niti enega napačnega koraka. Zmaga v tej dirki bi morala biti naša, če ne bi bila zaključena z rdečo zastavo. Vendar zdaj že razmišljamo o Le Mansu, kamor bomo prišli bolj sproščeni in samozavestni.

André Negrão:

Dirka je bila zelo zapletena z nenehnimi vremenskimi spremembami od snega in dežja do sonca. Bilo je veliko dobrih in slabih strani, a nismo naredili nobene napake. Vsi smo delali zelo dobro in do konca se bomo borili za naslov prvaka. Zelo sem zadovoljen z našim nastopom in uvrstitvijo, čeprav bi lahko bila še boljša, če ne bi bilo rdeče zastave. Avtomobilski šport je včasih tako muhast. Zdaj je čas, da se osredotočimo na Le Mans!

Pierre Thiriet:

Zelo sem zadovoljen, saj sem se med mojo dvojno izmeno zelo zabaval. Bil sem samozavesten in dirkalnik je bil hiter. Kot moštvo smo izjemno dobro opravili svoje delo, še zlasti s strategijo in postanki v boksu. Naša tveganja so bila poplačana in moja dirkaška tovariša sta iz dirkalnika v izjemno težkih razmerah iztisnila kar je bilo mogoče. Zaslužili smo si boljšo uvrstitev, a vseeno v tej dirke lahko najdemo veliko pozitivnih strani in pred nami je bilo samo eno moštvo, ki je dobilo točke za prvenstvo. V Le Mansu bo šlo za vse ali nič in tja bomo prišli v najboljših pogojih.

 

Izid dirke 6 ur Spa-Francorchampsa (LMP2)

  Voznik Čas
  1. Dragon Speed, št. 31 129 krogov, 5 h 44 m 55,919 s
  2. G-Drive Racing, št. 26 + 3,955 s
  3. Signatech Alpine Matmut, št. 36 + 4,432 s
  4. Jackie Chan DC Racing, št. 38 + 8,627 s
  5. TDS Racing, št. 28 – 1 krog
  6. Racing Team Nederland, št. 29 – 2 kroga
  7. Jackie Chan DC Racing, št. 37 – 2 kroga
  8. Larbre Competition, št. 50 – 3 krogi

 

Razvrstitev posadk za Pokal FIA LMP2

  Moštvo Država Točke
  1. Signatech Alpine Matmut, št. 36 Francija 143
  2. Jackie Chan DC Racing, št. 38 Kitajska 139
  3. Jackie Chan DC Racing, št. 37 Kitajska 138
  4. Dragon Speed, št. 31 ZDA 117
  5. Racing Team Nederland, št. 29 Nizozemska 70
  6. Larbre Competition, št. 50 Francija 67
  7. TDS Racing, št. 28 Francija 42

 

Razvrstitev dirkačev za Pokal FIA LMP2

  Voznik Točke
  1. Lapierre, Negrão, Thiriet 143
  2. Aubry, Richelmi, Tung 139
  3. Gonzales, Maldonado 117
  4. Jaafar, Jeffri, Tan 98
  5. Davidson 83
  6. Van Eerd, Van der Garde 70
  7. Creed, Ricci 67
  8. Nyck de Vries 49
  9. Perodo, Vaxiviere 42
10. Heinemeier-Hansson, King, Stevens 40
11. Berthon 34
12. Lammers 21
13. Duval 18
14. Jeanette 15
15. Dagoneau, Nato, Vergne 12
16. Keiko Ihara 10
17. Canal, Mori, Guibert 8
18. Boulle 6

 

Spored dirk “podaljšanega” prvenstva FIA WEC 2018-2019

6. – 7. april 2018 prolog, Paul Ricard, Francija
5. maj 2018 6 ur Spa-Francorchampsa, Belgija
16. – 17. junij 2018 24 ur Le Mansa, Francija
19. avgust 2018 6 ur Silverstona, Velika Britanija
21. oktober 2018 6 ur Fudžija, Japonska
18. november 2018 6 ur Šanghaja, Kitajska
16. – 17. marec 2019 12 ur Sebringa, ZDA
4. maj 2019 6 ur Spa-Francorchampsa, Belgija
15. – 16. junij 2019 24 ur Le Mansa, Francija

Vaše mnenje nam veliko pomeni. Ste že ocenili prebrano novico?


1 zvezdica2 zvezdici3 zvezdice4 zvezdice5 zvezdic (1 ocen, povprečno: 5,00 od 5)