Signatech Alpine v Šanghaju na stopničkah – že petič zapovrstjo

  • Dirkači Nicolas Lapierre, André Negrão in Pierre Thiriet so po dirki 6 ur Šanghaja že petič zapored stali na zmagovalnem odru.
  • Po koncu zaradi slabih razmer razkosane dirke na Kitajskem je moštvo Signatech Alpine Matmut v skupni razvrstitvi razreda LMP2 za svetovno vzdržljivostno prvenstvo (FIA WEC) na drugem mestu.
  • Zimski predah bo moštvo izkoristilo za priprave, da se bo lahko vrnilo na vrh skupne razvrstitve v naslednji dirki 1000 milj Sebringa, ki bo 15. marca 2019 na Floridi.

2018 – 6 heures WEC de Shangaï

Kljub tehničnim težavam na letu iz Pariza v Šanghaj in nepričakovanemu postanku v Sibiriji so tudi s pomočjo nekaterih tekmecev iz svetovnega vzdržljivostnega prvenstva FIA vsi člani moštva Signatech Alpine z večdnevno zamudo a še pravočasno prispeli na dirkališče v Šanghaju.

Francoska ekipa je bila pod zelo muhastim nebom nad mednarodnim dirkališčem v Šanghaju že takoj v izvrstni formi. V petek so preizkusili več konfiguracij aerodinamike in dve vrsti pnevmatik za dež, naslednjega dne pa je presenetljivo spet posijalo sonce.

Zahvaljujoč intenzivnemu delu moštva v treh prostih treningih je Nicolas Lapierre dosegel najboljši čas v razredu LMP2. Vendar se je posadka Alpine A470 s številko 36 v kvalifikacijah morala zadovoljiti s četrtim mestom, saj se je Pierre Thiriet med privajanjem na takrat suho stezo v Šanghaju malo uračunal.

V nedeljo so Šanghaj prali močni nalivi. Dirka se je začela za varnostnim avtomobilom in so jo že po 15 minutah prekinili. Nicolas Lapierre in njegovi tekmeci so morali čakati polno uro preden se je dirka nadaljevala. Francoz se je prebil na tretje mesto preden so ga presenetile peklenske razmere, zaradi katerih so dirko ponovno prekinili.

Še enkrat so dirko nadaljevali za varnostnim avtomobilom, ki je na stezi ostal dlje, kot je bilo predvideno, saj je nekaj dirkačev izgubilo nadzor nad dirkalniki, ki so zaplavali na sloju vode, ki se je nabral na startno-ciljni ravnini. Ta čas je moštvo izkoristilo za prilagoditev svoje strategije vremenskim razmeram.

Prizadevanja moštva so bila poplačana, saj je Nicolas Lapierre napredoval na drugo mesto potem pa je v dirkalnik s prehodnimi pnevmatikami sedel André Negrão. Brazilec je v svoji prvi izmeni dočakal še en poseg varnostnega avtomobila in ponoven dež, malo pred iztekom pete ure pa je dirkalnik prevzel Pierre Thiriet.

Dirkača sta se izmenjevala za volanom v ves čas težkih razmerah in v naglo pojemajoči dnevni svetlobi. Od sebe sta dala vse, kar sta mogla. Pierre Thiriet je prišel na četrto mesto, v zaključku dirke obšel prežeče nevarnosti in Alpine A470 čez ciljno črto pripeljal na tretjem mestu.

Philippe Sinault, vodja moštva Signatech-Alpine:

Dirka je bila nadvse težka tako za živce kot tudi za taktiko. Nicolas jo je dobro začel, a je bila kmalu prvič prekinjena. Da bi bili pripravljeni na morebitno dokončno zaustavitev smo našo strategijo prilagodili in jo potem ponastavili, saj je bilo napovedano rahlo izboljšanje vremena. Ko je dež začel slabeti, je tlak v pnevmatikah odigral vidno vlogo in André je lahko držal korak, za njim pa je Pierre dal vse od sebe, ko je odkril razmere na stezi. Pierre je še enkrat sedel v dirkalnik pred koncem dirke, da je izpolnil minimalno kvoto vožnje in moštvu zagotovil zasluženo tretje mesto. Peta uvrstitev na stopničke zapored je zadovoljiva. Vedeli smo, da bo dirka v Šanghaju težka, saj so naši glavni tekmeci vozili na domačem terenu. Zdaj za 10 točk zaostajamo za vodilnim, a je do konca prvenstva še dolga in dve dirki z povečanim številom točk. Še vedno smo v igri in na koncu bo štela vsaka točka!

Nicolas Lapierre:

Zaradi razmer je bila ta dirka izjemno težka. Pri strategiji smo morali igrati na srečo in ta del dobro opravili. Moj ritem je bil okrog sredine dirke malo prepočasen, a dirkalnik je bil dovolj hiter in morali smo si močno prizadevati, da smo na koncu dosegli tretje mesto. Zdaj bomo zimski premor čim bolje izkoristili, da se bomo potem takoj vrnili na vrh skupne razvrstitve.

André Negrão:

Menim, da smo ob mnogih prekinitvah dirke danes dosegli najboljšo uvrstitev, ki je bila mogoča. Zelo težko je bilo najti pravi ritem in ga ohranjati. Na prehodne pnevmatike sem prešel ravno, ko se je steza začela počasi sušiti, vendar se je deževje potem spet okrepilo, zato sem raje vozil bolj preudarno, da ne bi tvegal lepega števila dragocenih točk. Vse nas torej čaka naslednje leto in borili se bomo vse do dirke 24 ur Le Mansa!

Pierre Thiriet:

Zelo živčno je bilo za volanom, ko so bile izredne razmere na stezi, vidljivost pa slaba! Verjamem, da smo dobro opravili, saj smo se uspešno izognili mnogim pastem v dirki. Čeprav bomo na dirko v Sebring prišli kot drugouvrščeni v skupni razvrstitvi, smo lahko ponosni na delo, ki smo ga opravili ta teden. Moštvo ni naredilo nobene napake v strategiji ali postankih v boksu. Izid je pozitiven in v Sebringu bomo pokazali največ, kar zmoremo.

 

Izid dirke 6 ur Šanghaja (LMP2)

  Voznik Čas
  1. Jackie Chan DC Racing, št. 38 109 krogov, 6 h 02 m 57,583 s
  2. Dragon Speed, št. 31 + 13,013 s
  3. Signatech Alpine Matmut, št. 36 + 1 m 06,388 s
  4. Jackie Chan DC Racing, št. 37 – 1 krog
  5. Racing Team Nederland, št. 29 – 10 krogov
  6. Larbre Competition, št. 50 – 34 krogov

 

Razvrstitev posadk za Pokal FIA LMP2

  Moštvo Država Točke
  1. Jackie Chan DC Racing, št. 38 Kitajska 112
  2. Signatech Alpine Matmut, št. 36 Francija 102
  3. Jackie Chan DC Racing, št. 37 Kitajska 98
  4. Dragon Speed, št. 31 ZDA 73
  5. Racing Team Nederland, št. 29 Nizozemska 47
  6. Larbre Competition, št. 50 Francija 46
  7. TDS Racing, št. 28 Francija 30

 

Razvrstitev dirkačev za Pokal FIA LMP2

  Voznik Točke
  1. Aubry, Richelmi, Tung 112
  2. Lapierre, Negrão, Thiriet 102
  3. Jaafar, Jeffri, Tan 98
  4. Gonzales, Maldonado 73
  5. Van Eerd, Van der Garde 47
  6. Creed, Ricci 46
  7. Davidson 39
  8. Berthon 34
  9. Perodo, Vaxiviere 30
10. Nyck de Vries 26
11. Lammers 21
12. Duval 18
13. Dagoneau, Vergne 12
14. Keiko Ihara 10
15. Canal, Mori, Guibert 8

 

Spored dirk “podaljšanega” prvenstva FIA WEC 2018-2019

6. – 7. april 2018 prolog, Paul Ricard, Francija
5. maj 2018 6 ur Spa-Francorchampsa, Belgija
16. – 17. junij 2018 24 ur Le Mansa, Francija
19. avgust 2018 6 ur Silverstona, Velika Britanija
21. oktober 2018 6 ur Fudžija, Japonska
18. november 2018 6 ur Šanghaja, Kitajska
16. – 17. marec 2019 12 ur Sebringa, ZDA
4. maj 2019 6 ur Spa-Francorchampsa, Belgija
15. – 16. junij 2019 24 ur Le Mansa, Francija

Vaše mnenje nam veliko pomeni. Ste že ocenili prebrano novico?


1 zvezdica2 zvezdici3 zvezdice4 zvezdice5 zvezdic (Brez ocen)