ZOE na 2. Mahle Eco Rallyju brani lansko zmago

V dveh dnevih 256 kilometrov vožnje brez izpustov in hrumenja motorja. Renault Zoe želi v mednarodni konkurenci ponovno zmagati na legendarnih primorskih zavojih.

Mahle_Ecorally_03Da zmore slediti najnovejšim smerem razvoja avtomobilskega športa, je z razpisom prvega pokalnega tekmovanja v kategoriji točnostnih relijev dokazala tudi slovenska avtomobilsko športna zveza. Pokalno prvenstvo AŠ2005 za električna vozila v kategoriji točnostni rally predstavlja novo zvrst tekmovanja, s katero načrte in obveze razogljičenja vsakdanjega prometa zveza udejanja tudi v izjemno atraktivnem avtomobilskem športu.  Tako dokazuje, da je kos tudi najbolj zahtevnim izzivom, ne le športa, marveč celotne družbe. Toliko bolj je v dogajanje vpeto Avto moto društvo Gorica, ki bo letos organiziralo 2. Mahle Eco Rally.

Mahle Rally Nova Gorica je trenutno v Sloveniji eden od najbolj atraktivnih klasičnih rallyjev z najvišjim mednarodnim statusom, največjim številom tekmovalcev in z največjim obiskom gledalcev. Novost letošnje, že sedme izvedbe dirke, je sočasna izvedba 2. Mahle Eco Rallya – tekmovanja v točnostni vožnji z električnimi avtomobili v okviru uradno razpisanega pokalnega tekmovanja slovenske panožne športne zveze. AŠ2005 namreč v Sloveniji izvršuje oblast mednarodne avtomobilske zveze FIA na področju avtomobilskega športa in le tekmovanja pod njenim okriljem tudi uradno potekajo  v skladu s pravili FIA Electric and new energy championship.

Klasični in novodobni, v brezogljično prihodnost usmerjen avtomobilski šport si na 7. Mahle Rallyju in 2. Mahle Ecorallyju ne bosta delila le imena pokrovitelja, ki s slovenskim znanjem in slovenskimi industrijskimi kompetencami avtomobilski svet vse bolj odločno usmerja v smeri množične elektrifikacije. Oba relija si bosta delila tudi skupen ceremonialen štart na Kidričevi ulici v centru Nove Gorice pred igralnico in hotelom Perla, v četrtek 6. septembra ob 18:30.

Še bolj prepričljivo se bosta relija prepletla na delu skupne trase. Pred drugo hitrostno preizkušnjo 7. Mahle Rallyja bo po isti trasi na Kromberku, v petek 7. septembra popoldan, potekala tudi zadnja točnostna preizkušnja 2. Mahle Eco Rallyja. Tako bodo posadke z vozili brez izpustov pokazale svoje spretnosti in se za končno razvrstitev pomerile pred deset tisoč gledalci. Organizator obeh relijev AMD Gorica je namreč z združitvijo posebne preizkušnje obeh tekmovalnih zvrsti pripravil doslej v Sloveniji najbolj domiselno in najbolj množično obiskano promocijo električne mobilnosti.

Renault Zoe bo na 2. Mahle Eco Rallyju branil lansko zmago, ki jo je dosegel Željko Purgar. Purgar je dobro formo in prepričljivost Renault Zoe potrdil pred poldrugim mesecem v Srbiji, kjer je na 7. Tesla rallyju dosegel drugo mesto. Zaostal je le za Bolgarom Kalinom Dedikovim, ki se mu bo lahko revanširal prihodnji teden na domačih cestah. Dedikov in še nekaj tujih tekmovalcev e-rallyjev se bo namreč na 2. Mahle Ecorellyju pomerilo s slovenskimi tekmovalci na cestah, po katerih so potekale najlepše in najbolj atraktivne hitrostne preizkušnje legendarnega relija Saturnus, ko je privabljal več gledalcev kot smučarki poleti v Planici. Posadke se bodo v točnostni vožnji pomerile čez Predmejo, čez Hrušico, po Planinskih ridah in po izzivalno zavitih cesta, ki povezujejo Kras in Vipavsko dolino.

 

Več o poteku 2. Mahle Ecorallyja: http://ecorally-mahle.si/.

 

Fotografije:
Foto 1: Renault Zoe med lansko zmagovalno vožnjo na 1. Mahle Eco Rallyju.
Foto 2: Tako kot na vseh e-rallyjih bo tudi na 2. Mahle Eco Rallyju Renault Zoe zagotovo krojil uvrstitve na vrhu razvrstitve. Slovenski Zoe je na nedavnem 7. Tesla rallyju v Srbiji dosegel drugo mesto. Tokrat bo konkurente za zmago v mednarodni konkurenci izzval na domačih cestah.
Foto 3: Generalni pokrovitelj novogoriškega e-rallyja, Mahle Elecric Drives Slovenija je v smer množične elektrifikacije prometa zapeljal pred desetimi leti s pogonskim motorjem v Renault Twizyju. Renault je bil prvi med vodilnimi avtomobilskimi proizvajalci, ki je prepoznal slovensko znanje in slovenske industrijske kompetence na področju razogljičenja prometa.

Vaše mnenje nam veliko pomeni. Ste že ocenili prebrano novico?


1 zvezdica2 zvezdici3 zvezdice4 zvezdice5 zvezdic (Brez ocen)