Poročilo o dirki za VN Madžarske

Dirka za VN Madžarske je moštvu Renault Sport Formula One prinesla predvsem razočaranje. Carlos Sainz je sicer osvojil točki, vendar mu ni uspelo v celoti unovčiti obetavnega petega startnega mesta.

V nasprotju s sobotnimi kvalifikacijami, ki so potekale v dežju, je bilo na dan dirke nad Hungaroringom le žgoče sonce, zaradi česar sta izbira in uporaba pnevmatik postali ena glavnih skrbi. Tako Sainz kot Nico Hülkenberg sta dobro startala, a se je potem izkazalo, da se je bilo skoraj nemogoče prebijati naprej. Hülkenberg je bil ob zaključku prvega kroga na desetem mestu, dirko pa je končal na dvanajstem. Pozno v dirki je v boksu ustavil še enkrat, nato pa se na ultra mehkih pnevmatikah gnal na vso moč. Kljub težavam na Madžarskem je moštvo pred poletnim odmorom ohranilo četrto mesto v skupni razvrstitvi za prvenstvo konstruktorjev.

Motor Racing - Formula One World Championship - Hungarian Grand Prix - Race Day - Budapest, Hungary

  • Sainz je dirko začel s petega startnega mesta na novih mehkih pnevmatikah (z rumeno obrobo), ki jih je v 25. krogu zamenjal s kompletom novih srednje mehkih pnevmatik(z belo obrobo).
  • Hülkenberg je dirko začel s trinajstega startnega mesta na novih mehkih pnevmatikah, jih v 23. krogu zamenjal s kompletom novih srednje mehkih pnevmatik, te pa v 50. krogu med virtualnim posegom varnostnega avtomobila z novimi ultra mehkimi pnevmatikami (z vijoličasto obrobo).

Nico Hülkenberg, št. 27, R.S. 18-02, 13. startno mesto, 12. mesto v dirki:

Dirkalnik danes ni ponujal hitrosti in je bil bolj slabo uravnovešen. Na koncu je to pomenilo, da nismo bili dovolj hitri. Pretekli konec tedna smo imeli dobro dirko, tokrat pač ne. Tako je v avtomobilskem športu. Kadar nimaš zadostne hitrosti, vse postane veliko težje, poleg tega pa sem večino časa vozil v gostem prometu. Pričakovali smo, da nam bo ta steza ustrezala, torej moramo zdaj ugotoviti, kaj se je dogajalo ta konec tedna, in zakaj je bil dirkalnik tako težaven za vožnjo. Vsemu navkljub se veselimo preskusni voženj v naslednjem tednu, po katerem bomo imeli nekaj počitka. Moštvo, inženirji in mehaniki si ta premor zaslužijo.

Carlos Sainz, št. 55, R.S. 18-03, 5. startno mesto, 9. mesto v dirki:

Ta dirka je bila polna razočaranj. Prvi krog z mehkimi pnevmatikami je bil težaven. Speljal sem dobro, dokler nisem bil v prvem ovinku izrinjen in zaradi tega izgubil nekaj mest. Ko se je dirka ustalila, sem začel pospeševati ritem in pred postankom v boksu odpeljal nekaj res hitrih krogov. Zatem gost promet ni bil prav nič v pomoč in nas je stal nekaj časa v boju z obema McLarenoma, ki sta se po svojih prvih postankih znašla pred nami. Ugotoviti moramo, kaj se je zgodilo, ampak zagotovo bi danes lahko opravili veliko bolje.

Cyril Abiteboul, generalni direktor Renault Sport Racing:

Današnji dan nam je prinesel veliko razočaranj. Vemo, da smo zmožni boljših dosežkov. Oba dirkalnika sta dobro speljala, nato pa je Carlos v prvem krogu izgubil nekaj mest in noben od dirkačev kasneje ni mogel napredovati. Kar zadeva izbiro pnevmatik za začetek dirke smo bili preveč konservativni. Tudi izbrana strategija in uravnovešenost dirkalnikov nista bili dobri. Pred nami sta dva dneva preskusnih voženj tu na Hungaroringu, zato bomo lahko ti dve področji vključili v program, ki je sicer namenjen razvoju elementov za drugo polovico sezone in preverjanju smeri razvoja za prihodnje leto.

Razen današnje dirke lahko prvo polovico sezone ocenimo kot izpolnitev naših ciljev, vendar ne moremo biti zadovoljni z našim položajem v prvenstvu. Pospešiti moramo na vseh področjih v moštvu, da ne bomo zgolj dosegli svojega cilja za letos, ampak zagotovili tudi stalen napredek v okviru našega dolgoročnega načrta in dosegli konkurenčnost na višji ravni v prihodnjih letih.

 

Izid VN Madžarske, Budimpešta – 70 krogov oziroma 306,630 km

  Voznik Država Moštvo Čas
  1. Lewis Hamilton V. B. Mercedes 1 h 37 m 16,427 s
  2. Sebastial Vettel Nem. Ferrari + 17,123 s
  3. Kimi Räikkönen Fin. Ferrari + 20,101 s
  4. Daniel Ricciardo Avs. Red Bull Racing TAG Heuer + 46,419 s
  5. Valtteri Bottas Fin. Mercedes + 60,000 s
  6. Pierre Gasly Fra. Torro Rosso Honda + 1 m 13,273 s
  7. Kevin Magnussen Danska Haas Ferrari – 1 krog
  8. Fernando Alonso Špa. McLaren Renault – 1 krog
  9. Carlos Sainz Špa. Renault – 1 krog
10. Romain Grosjean Fra. Haas Ferrari – 1 krog
12. Nico Hülkenberg Nem. Renault – 1 krog
Najhitrejši krog dirke: Daniel Ricciardo (46.) 1 m 20,012 s, povprečna hitrost 197,115 km/h

 

Razvrstitev za svetovno prvenstvo dirkačev 2018

  Voznik Država Moštvo Točke
  1. Lewis Hamilton 44   Velika Britanija Mercedes 213
  2. Sebastian Vettel   5   Nemčija Ferrari 189
  3. Kimi Räikkönen   7   Finska Ferrari 146
  4. Valtteri Bottas 77   Finska Mercedes 132
  5. Daniel Ricciardo   3   Avstralija Red Bull Racing TAG Heuer 118
  6. Max Verstappen 33   Nizozemska Red Bull Racing TAG Heuer 105
  7. Nico Hülkenberg 27   Nemčija Renault 52
  8. Kevin Magnussen 20   Danska Haas Ferrari 45
  9. Fernando Alonso 14   Španija McLaren Renault 44
10. Sergio Perez 11   Mehika Force India Mercedes 30
11. Carlos Sainz 55   Španija Renault 30
12 Esteban Ocon 31   Francija Force India Mercedes 29
13. Pierre Gasly 10   Francija Torro Rosso Honda 26
14. Romain Grosjean   8   Francija Haas Ferrari 21
15. Charles Leclerc 16   Monako Sauber Ferrari 13
16. Stoffel Vandoorne   2   Belgija McLaren Renault 8
17. Marcus Ericsson   9   Švedska Sauber Ferrari 5
18. Lance Stroll 18   Kanada Williams Mercedes 4
19. Brendon Hartley 28   Nova Zelandija Torro Rosso Honda 2
20. Sergej Sirotkin 35   Brazilija Williams Mercedes 0

 

Razvrstitev za svetovno prvenstvo konstruktorjev 2018

Moštvo Država Točke
  1. Mercedes Nemčija 345
  2. Ferrari Italija 335
  3. Red Bull Racing TAG Heuer Avstrija 223
  4. Renault Francija 82
  5. Haas Ferrari ZDA 66
  6. Force India Mercedes Indija 59
  7. McLaren Renault Velika Britanija 52
  8. Scuderia Torro Rosso Honda Italija 28
  9. Sauber Ferrari Švica 18
10. Williams Mercedes Velika Britanija 4

 

Spored dirk za svetovno prvenstvo formule 1 v letu 2018

  1. 25. marec VN Avstralije Melbourne
  2.   8. april VN Bahrajna Manama
  3. 15. april VN Kitajske Šanghaj
  4. 29. april VN Azerbajdžana Baku
  5. 13. maj VN Španije Barcelona
  6. 27. maj VN Monaka Monte Carlo
  7. 10. junij VN Kanade Montreal
  8. 24. junij VN Francije Le Castellet
  9.   1. julij VN Avstrije Spielberg
10.   8. julij VN Velike Britanije Silverstone
11. 22. julij VN Nemčije Hockenheim
12. 29. julij VN Madžarske Budimpešta
13. 26. avgust VN Belgije Spa-Francorchamps
14.   2. september VN Italije Monza
15. 16. september VN Singapurja Singapur
16. 30. september VN Rusije Soči
17.   7. oktober VN Japonske Suzuka
18. 21. oktober VN ZDA Austin
19. 28. oktober VN Mehike Ciudad de Mexico
20. 11. november VN Brazilije Interlagos
21. 25. november VN Abu Dabija Jas Marina

Vaše mnenje nam veliko pomeni. Ste že ocenili prebrano novico?


1 zvezdica2 zvezdici3 zvezdice4 zvezdice5 zvezdic (Brez ocen)