Zmagoslavje Renault ZOE na 7. Tesla rallyju

Slovenska posadka Purgar – Kacin je na 7. Tesla rallyju v Srbiji dosegla odlično drugo mestoRenault Zoe je ponovno dokazal, da nima pravih tekmecev v regiji tudi na vsakdanjih cestah.

Slovenska posadka Željko Purgar – Miran Kacin je na 7. Tesla rallyju, ki je pretekli konec tedna potekal na cestah po obronkih Fruške gore v Srbiji, dosegla odlično drugo mesto. Zaostala je le za bolgarsko posadko Dedikov – Pavlov.

Slovenska posadka je s tem zabeležila viden dosežek v mednarodnem prvenstvu International alternative energy cup.

7_Tesla_rally_02Miran Kacin (levo) in Željko Purgar sta dosegla izvrstno drugo mesto na 7. Tesla rallyju, ki je potekal 6. in 7. julija 2018 po zavitih cestah preko Fruške gore v Srbiji.

Željku Purgarju je do vidne mednarodne uvrstitve pomagal izkušeni sovoznik Miran Kacin, ki je prav na cestah slikovite Fruške gore pred poldrugim desetletjem osvojil dva naslova državnega prvaka Srbije v rallyju. V vlogi sovoznika je nastopil na rallyjih za svetovno prvenstvo na vseh koncih sveta. Med ostalim je na znamenitem Rallyju Monte Carlo zaključil med najboljšo deseterico v skupni razvrstitvi, kar doslej ni uspelo še nobenemu izmed slovenskih sovoznikov. Kacinov nastop s Purgarjem je bil zdaj še njegov prvi preizkus v e-rallyjih.

Svoje je k odličnemu dosežku seveda dodal tudi avtomobil, s katerim je slovenska posadka nastopila na tekmovanju. Renault Zoe je vedno in povsod deloval brezhibno. Tudi v okolju, ki še ni pokrito z javno polnilno infrastrukturo. Glede na to, da je z Renault Zoe nastopila tudi zmagovita bolgarska posadka, je Renault na 7. Tesla rallyju toliko bolj prepričljivo potrdil svojo premoč.

Posadka Purgar-Kacin je ob odličnem drugem mestu na tekmovanju že s samo vožnjo iz Slovenije v Srbijo potrdila, da Renault Zoe nima pravih tekmecev v regiji tudi na vsakdanjih cestah. Ob vožnji na tekmovanje je namreč s pridom izkoristila obstoječo polnilno infrastrukturo, na kateri se Zoe polni dvakrat, trikrat, oziroma celo petkrat hitreje od dražjih električnih avtomobilih na trgu. Tako je Zoe izjemen prvak na cestah v Sloveniji, na Hrvaškem in v Srbiji tudi glede funkcionalnosti in uporabniške izkušnje vsakdanjih uporabnikov avtomobilov.

Željku Purgarju, Renaultovemu svetovalcu za električno mobilnost v regiji Adriatic, to ni prvi uspeh na tovrstnih tekmovanjih, saj je že leta 2012 dosegel najboljšo slovensko uvrstitev v skupni razvrstitvi na znamenitem tekmovanju Rally alternativnih energij v Monte Carlu. Takrat je tekmovanje potekalo še v formatu s 150 in več posadkami. Zato so njegove takratne uvrstitve na posameznih točnostnih preizkušnjah med prvih deset imele toliko večjo težo. Ob tem je Željko Purgar doslej edini slovenski voznik na monaškem tekmovanju električnih in vozil na ostale alternativne energente z mednarodno tekmovalno licenco slovenske panožne zveze za avtomobilski šport, Zveze za avtošport Slovenije AŠ2005.

Željko Purgar je za volanom Renault Zoe zmagal tudi na lanskem 1. Mahle ecorallyju v Novi Gorici. To je bil prvi rally za električna vozila pod okriljem nacionalne panožne zveze za avtomobilski šport, ki v Sloveniji deluje pod okriljem mednarodne avtomobilske zveze FIA.

 

Na fotografijah:
Slika 1: Zoe je premočno dokazal premoč Renaulta med električnimi avtomobili tudi na 7. Tesla rallyju
Slika 2: Slovenska posadka Purgar-Kacin je ob tekmovalcih iz Bolgarije dokazala izjemnost Renault Zoe tudi na 7. Tesla Rallyju.
Slika 3: Tudi na poti proti Novemu Sadu in nazaj v Ljubljano je Renault Zoe dokazal, da je trenutno z dosegom in izjemnim izkoristkom obstoječe polnilne infrastrukture, funkcionalnostjo in uporabniško izkušnjo brez konkurence tudi med občutno dražjimi električnimi avtomobili. Na poti proti Novemu Sadu sta Željko Purgar in Miran Kacin napolnila baterijo Renault Zoe v Vinkovcih (tam je Novemu Sadu najbližja zanesljivo delujoča polnilnica). Na sliki se Renault Zoe polni na javni polnilnici v Vinkovcih z močjo 22 kW. Vsekakor velja, da je Zoe edini električni avtomobil primerljive funkcionalnosti in cene, ki zmore svoje baterije na teh cenovno ugodnih polnilnicah polniti s polno močjo. Nazaj grede sta ob napolnjenih baterijah ponoči, preko navadne gospodinjske vtičnice, s polno baterijo Željko in Miran zmogla z enim polnjenjem pot od Novega Sada do Slavonskega Broda, kjer se prične omrežje polnilnic za električna vozila v bližini avtocest znotraj EU. Z enim polnjenjem sta pot zmogla ob zmerni avtocestni vožnji v normalnem prometnem toku s hitrostjo med 110 in 120 km/h. Pri tem je potrebno upoštevati, da je vožnja proti Ljubljani energetsko dokaj zahtevna, saj se cesta nenehno počasi vzpenja v smeri proti toku reke Save.

Vaše mnenje nam veliko pomeni. Ste že ocenili prebrano novico?


1 zvezdica2 zvezdici3 zvezdice4 zvezdice5 zvezdic (Brez ocen)