Signatech Alpine v dirki 24 ur Le Mansa drugo in v skupni razvrstitvi za prvenstvo FIA WEC razreda LMP2 zdaj vodi

  • Po dirki 24 ur Le Mansa minuli konec tedna se je moštvo Signatech Alpine povzpelo na zmagovalni oder razreda LMP2, kot že v letih 2014, 2016 in 2017.
  • Neutrudna posadka Nicolas Lapierre, André Negrão in Pierre Thiriet je letos osvojila drugo mesto.
  • Moštvo je dobilo največje število točk in je zdaj z znatno prednostjo na čelu skupne razvrstitve za prvenstvo FIA WEC razreda LMP2.

24_ur_Le_Mansa

V skladu s tradicijo je bil start dirke v soboto ob 15. uri pod oblačnim nebom. Zahvaljujoč zapletu v prvem ovinku je Nicolas Lapierre zelo kmalu pridobil za eno mesto.

Po prvem krogu je bil dirkač moštva Signatech Alpine na petem mestu, nato pa se je uspel izogniti nevarnostim, za katere je poskrbel dež na nekaj delih steze. Na koncu prve izmene so bile strategije moštev bolj ali manj razkrite, ob tem pa so nekatera – tudi Alpine – lahko s polno posodo goriva prevozila krog več kot ostali. Zaradi te učinkovite izrabe goriva je Lapierre lahko napredoval na tretje mesto.

Po trojni izmeni je volan od Lapierra prevzel André Negrão. Brazilec je nadaljeval delo, ki ga je začel moštveni tovariš in kmalu napredoval na drugo mesto. Nato je nekaj časa izgubil med prvim posegom varnostnega avtomobila, a svoj položaj obdržal vse dokler ni dirkalnika prepustil Pierru Thirietu.

Ko se je večerilo, se je število nezgod povečalo in povzročilo enako število območij zmanjšane hitrosti. Zaradi tega je bilo težko vzdrževati zadostno temperaturo pnevmatik in Thiriet je podlegel tik pred koncem njegove trojne izmene; zasukal se je in med prizadevanjem, da se vrne v dirko, izgubil drugo mesto.

Nato je za volan Alpine A470 spet sedel Nicolas Lapierre in se takoj spustil na lov. Dirkalnik s številko 36, ki je bil po šestih urah tretji, je bil kmalu spet na drugem mestu.

Nočni čas je bil, kot vedno, poln zasukov in zapletov. Tudi moštvo Signatech Alpine Matmut je imelo svoj delež smole, najsi je šlo za neugoden čas posega varnostnega avtomobila ali pa za zamenjavo prednjega dela, ki se je poškodoval ob trku z razbitinami dirkalnika, ki je zletel s steze. Slabo prebujeni Lapierre je ob vrnitvi v dirko skoraj pozabil svojo ovratno varovalo HANS, kar je še en dokaz, da je napaka zelo človeška lastnost …

Na srečo je bilo jutro bolj mirno in neutrudnost tria Lapierre / Negrão / Thiriet je bila poplačana, ko je posadka malo pred 11.30 uro spet napredovala na drugo mesto.

Na to je moštvo svojim dirkačem naročilo, naj zagotovijo takšno uvrstitev v dirki in zadnje izmene je Nicolas Lapierre odpeljal z edino skrbjo, da varno pripelje do cilja.

Po zmagi leta 2016 ter tretjih mestih v letih 2014 in 2017 je moštvo Signatech Alpine letos v Le Mansu osvojilo drugo mesto. To drugo mesto je bilo osvojeno ob 40. obletnici zmage Alpine A442B s posadko Jassaud / Pironi leta 1978 v Le Mansu, vendar je v točkovanju za SP enako pomembno kot zmaga!

Moštvo, ki je v nedeljo zmagalo v razredu LMP2, ni uradno prijavljeno v FIA WEC, zato so Lapierre, Negrão in Thiriet ter moštvo dobili točke, ki jim pripadajo za zmago (25) pomnožene s količnikom za to 24-urno dirko (1,5). S tem so prevzeli vodstvo v skupni razvrstitvi moštev in dirkačev, obakrat z znatno prednostjo pred najbližjimi tekmeci.

Naslednja dirka svetovnega vzdržljivostnega prvenstva FIA WEC bo 19. avgusta v Silverstonu v Veliki Britaniji.

Régis Fricotté, direktor prodaje in športne dejavnosti Alpine:

Za Alpine je bil to zelo poseben konec tedna, saj smo slavili 40. obletnico zmage iz leta 1978, gledalci pa so nam jasno dali vedeti, kako cenijo, da so na stezi lahko spet videli Alpine A442B. V gosteh smo imeli več partnerjev in kupcev Alpine. Dirka je bila napeta od starta do cilja. Pozorno smo spremljali napredovanje Nicolasa, Andréja in Pierra. Naš cilj je bila zmaga, a prav nič se nam ni treba sramovati drugega mesta, ki je bilo osvojeno v zelo močni konkurenci.

Philippe Sinault, vodja moštva Signatech-Alpine:

Moram reči, da smo naleteli na močnejšega tekmeca od nas in da nam zmaga danes ni bila dosegljiva. Želel sem si, da bi ohranili minuto zaostanka, ko se je stemnilo. Potem pa nas je več podrobnosti stalo kar nekaj sekund, ki so se nato raztegnile v minute. Niti za trenutek nismo odnehali, ves čas smo bili v vodilni četverici, in moštvo je že spet zelo dobro opravilo svoje delo. Štiri uvrstitve na zmagovalni oder v Le Mansu v zadnjih petih letih ter spodobna prednost v skupni razvrstitvi za prvenstvo sta dobra razloga, da sem nocoj zadovoljen.

Nicolas Lapierre:

Menim, da smo svojo dirko zapletli malo bolj, kot bi bilo treba. Imeli smo pet ali šest dogodkov, ki so nam vzeli kar nekaj časa. Vse to moramo preučiti, da bomo naslednjič boljši. Onkraj tega malega razočaranja pa menim, da ne bi smeli vedno upati na boljši rezultat in da se moramo zadovoljiti s tem drugim mestom. Poleg tega se je zelo dobro izšlo v točkovanju za prvenstvo.

André Negrão:

Dirkač sanja o treh uvrstitvah na zmagovalni oder: v Indianapolisu, Monaku in Le Mansu. Neverjeten občutek je, ko stojiš nad tako navdušeno množico. Lani nismo imeli priložnosti za to* in menim, da sem prav zaradi tega letos še bolj užival. Dirka je zame potekala precej dobro, saj je moštvo vse pripravilo brezhibno. Zavedam se, da imam še nekaj prostora za izboljšanje, in prizadevali si bomo, da bomo še močnejši.

* Posadka Alpine je na tretje mesto napredovala, ko so zaradi nepravilnosti izključili drugouvrščeno posadko.

Pierre Thiriet:

To je tretjič, da sem dirko v Le Mansu končal na drugem mestu razreda LMP2 in vrniti se moram, da bom končno osvojil še zmago. Menim, da smo odpeljali izvrstno dirko in da je moštvo fantastično opravilo svoje delo. Toda tisti fantje pred nami so bili še boljši in enako dobri v boksu kot na stezi. Sam sem se v dirkalniku počutil dobro, končni izid pa je zelo pozitiven. V tem moramo uživati, saj je 24 ur Le Mansa še vedno najbolj zahtevna dirka sezone.

 

Izid dirke 24 ur Le Mansa (LMP2)

  1. G-Drive Racing, št. 26 * 369 krogov, 24 h 01 m 07,299 s
  2. Signatech Alpine Matmut, št. 36 – 2 kroga
  3. Graff-SO24, št. 39 – 3 krogi
  4. TDS Racing, št. 28 – 3 krogi
  5. United Autosports, št. 32 – 4 krogi
  6. Jackie Chan DC Racing, št. 37 – 8 krogov
  7. Dragon Speed, št. 31 – 9 krogov
  8. Jackie Chan DC Racing, št. 38 – 13 krogov
  9. Racing Team Nederland, št. 29 – 13 krogov
10. Jackie Chan DC Racing, št. 33 – 14 krogov

 
* Posadke s številkami 26, 39, 32 in 33 niso prijavljene v FIA WEC in zaradi tega niso dobile točk za SP.

Razvrstitev posadk za Pokal FIA LMP2

točk
  1. Signatech Alpine Matmut, št. 36 Francija 57
  2. Jackie Chan DC Racing, št. 38 Kitajska 40
  3. TDS Racing, št. 28 Francija 39
  4. Jackie Chan DC Racing, št. 37 Kitajska 38
  5. Dragon Speed, št. 31 ZDA 29
  6. Racing Team Nederland, št. 29 Nizozemska 18
  7. Larbre Competition, št. 50 Francija 17

 

Razvrstitev dirkačev za Pokal FIA LMP2

točk
  1. Lapierre, Negrão, Thiriet 57
  2. Aubry, Tung, Richelmi 40
  3. Duval, Perodo, Vaxiviere 39
  4. Jaafar, Jeffri, Tan 38
  5. Berthon, Gonzales, Maldonado 29
  6. Lammers, Van Eerd, Van der Garde 18
  7. Canal 17
  8. Creed, Ricci 14
  9. Dagoneau 6

 

Spored dirk “podaljšanega” prvenstva FIA WEC 2018-2019

6. – 7. april 2018 prolog, Paul Ricard, Francija
5. maj 2018 6 ur Spa-Francorchampsa, Belgija
16. – 17. junij 2018 24 ur Le Mansa, Francija
19. avgust 2018 6 ur Silverstona, Velika Britanija
21. oktober 2018 6 ur Fudžija, Japonska
18. november 2018 6 ur Šanghaja, Kitajska
16. – 17. marec 2019 12 ur Sebringa, ZDA
4. maj 2019 6 ur Spa-Francorchampsa, Belgija
15. – 16. junij 2019 24 ur Le Mansa, Francija

Vaše mnenje nam veliko pomeni. Ste že ocenili prebrano novico?


1 zvezdica2 zvezdici3 zvezdice4 zvezdice5 zvezdic (Brez ocen)