Poročilo o dirki za VN Monaka

Moštvo Renault Sport Formula One je v dirki za VN Monaka spet z obema dirkačema osvojilo točke za svetovno prvenstvo. Nico Hülkenberg je od starta z enajstega mesta z odlično vožnjo do cilja napredoval na osmo mesto. Carlos Sainz je v cilj pripeljal na desetem mestu in s tem povečal skupno število osvojenih točk, s katerimi se je moštvo utrdilo na četrtem mestu v skupni razvrstitvi za svetovno prvenstvo konstruktorjev.

Nico Hulkenberg (GER) Renault Sport F1 Team RS18. Monaco Grand Prix, Sunday 27th May 2018. Monte Carlo, Monaco.

Hülkenberg je vozil s kreativno strategijo in z dolgo uporabo ultra mehkih pnevmatik pridobil nekaj mest. Pred edinim postankom je bil že na odličnem šestem mestu, v dirko pa se je vrnil znotraj deseterice in sveže pnevmatike izkoristil za napredovanje na osmo mesto in skozi cilj pripeljal manj kot pol sekunde za sedmouvrščenim.

Sainz je dirko začel z osmega mesta na pnevmatikah iz kvalifikacij in imel drugačno strategijo. Bil je zelo konkurenčen v prvem delu dirke, kasneje pa sta ga prehitela Max Hülkenberg in Verstappen, ki sta imela bolj sveže pnevmatike.

Moštvo Renault Sport Formula One ima v skupni razvrstitvi zdaj šest točk prednosti pred prvim zasledovalcem McLarenom.

  • Hülkenberg je dirko začel z enajstega startnega mesta in izkoristil možnost proste izbire pnevmatik, ki jo imajo dirkači, ki se v kvalifikacijah niso uvrstili med prvih deset. Tako je dirko začel z ultra mehkimi pnevmatikami, ki jih je po zelo dolgem prvem delu in napredovanju za eno mesto po 50 krogih zamenjal s hiper mehkimi pnevmatikami.
  • Sainz je dirko začel z osmega startnega mesta na hiper mehkih pnevmatikah (rožnata obroba), ki jih je uporabil v kvalifikacijah. V 16. krogu, ko je bil osmi, je zavil v boks po nov komplet ultra mehkih pnevmatik (vijolična obroba), s katerimi je pripeljal do cilja.

Nico Hülkenberg, št. 27, R.S. 18-02, 11. startno mesto, 8. mesto v dirki:

Danes se počutim dobro. Imel sem možnost izbrati drugačno strategijo kot Carlos in dobro se je obnesla. Dirka je pomenila spodoben napredek v primerjavi z ne prav uspešnim nastopom v kvalifikacijah. Menim, da je osmo mesto največ, kar smo lahko dosegli v danih okoliščinah. Prvi del dirke je bil zame zelo uspešen. Okrog polovice je bilo težko, saj so se pnevmatike močno zrnile, a so si potem opomogle in lahko sem odpeljal nekaj zelo hitrih krogov in dirko obrnil sebi v prid. Tako pač je v Monaku; lahko je povsem noro ali pa tako kot danes. Vsekakor smo priložnosti izkoristili v največji meri.

Carlos Sainz, št. 55, R.S. 18-03, 8. startno mesto, 10. mesto v dirki:

Zame je bila dirka težka. Kolesa smo zamenjali po 16 krogih, na kar sem moral z ultra mehkimi pnevmatikami prevoziti več kot 60 krogov, kar je bilo ob njihovem močnem zrnjenju daleč od idealnega. Prav veliko nisem mogel storiti; drugi dirkalniki z drugačnimi strategijami so bili enostavno precej hitrejši. Vse skupaj velja naslednji teden v miru preučiti in se bolje pripraviti na Montreal.

Cyril Abiteboul, generalni direktor Renault Sport Racing:

Ta konec tedna je bil nekakšna mešanica. V celoti je naš izkupiček dober, saj smo z obema dirkalnikoma osvojili točke in povečali svojo prednost na četrtem mestu v skupni razvrstitvi. Po drugi strani dirka, kakršna je bila tukaj, razkrije več naših pomanjkljivosti. Z dano strategijo je Carlos naredil vse, kar je bilo možno, a izkusil hujšo obrabo ultra mehkih pnevmatik od predvidene. Hvaležni mu moramo biti, da se je prilagodil interesu moštva in nam tako pripomogel k današnjemu skupnemu izkupičku. Nicove prve pnevmatike so si po težavah opomogle, zato smo lahko zanj načrtovano strategijo uspešno izpeljali do konca in je lahko osvojil osmo mesto. Kljub dejstvu, da je naš izkupiček tukaj veliko boljši kot lani, nismo bili tako konkurenčni kot v nedavnih dirkah, zato moramo še bolje spoznati delovanje pnevmatik in izpopolniti upravljanje z njimi. V danim okoliščinah je za nas skoraj boljši start z enajstega mesta in s prosto izbiro pnevmatik, kot start v prvi deseterici na pnevmatikah iz kvalifikacij. Očitno nekatera moštva pred nami to težavo obvladajo, torej ni nepremostljiva. Gremo naprej, v Montreal.

 

Izid VN Monaka, Monte Carlo – 78 krogov oziroma 260,286 km

Voznik Država Moštvo Čas
1. Daniel Ricciardo Avs. Red Bull Racing TAG Heuer 1 h 42 m 54,807 s
  2. Sebastian Vettel Nem. Ferrari + 7,336 s
  3. Lewis Hamilton V.B. Mercedes + 17,013 s
  4. Kimi Räikkönen Fin. Ferrari + 18,127 s
  5. Valtteri Bottas Fin. Mercedes + 18,822 s
  6. Esteban Ocon Fra. Force India Mercedes + 23,667 s
  7. Pierre Gasly Fra. Torro Rosso Honda + 24,331 s
  8. Nico Hülkenberg Nem. Renault + 24,839 s
  9. Max Verstappen Niz. Red Bull Racing TAG Heuer + 25,317 s
10. Carlos Sainz Špa. Renault + 1 m 09,013 s

Najhitrejši krog dirke: Max Verstappen (60.) 1 m 14,260 s, povprečna hitrost 161,772 km/h

Razvrstitev za svetovno prvenstvo dirkačev 2018

Voznik Moštvo Država Točke
1. Lewis Hamilton 44   Velika Britanija Mercedes 110
  2. Sebastian Vettel   5   Nemčija Ferrari 96
  3. Daniel Ricciardo   3   Avstralija Red Bull Racing TAG Heuer 72
  4. Valtteri Bottas 77   Finska Mercedes 68
  5. Kimi Räikkönen   7   Finska Ferrari 60
  6. Max Verstappen 33   Nizozemska Red Bull Racing TAG Heuer 35
  7. Fernando Alonso 14   Španija McLaren Renault 32
  8. Nico Hülkenberg 27   Nemčija Renault 26
  9. Carlos Sainz 55   Španija Renault 20
10. Kevin Magnussen 20   Danska Haas Ferrari 19
11. Pierre Gasly 10   Francija Torro Rosso Honda 18
12. Sergio Perez 11   Mehika Force India Mercedes 17
13. Esteban Ocon 31   Francija Force India Mercedes 9
14. Charles Leclerc 16   Monako Sauber Ferrari 9
15. Stoffel Vandoorne   2   Belgija McLaren Renault 8
16. Lance Stroll 18   Kanada Williams Mercedes 4
17. Marcus Ericsson   9   Švedska Sauber Ferrari 2
18. Brendon Hartley 28   Nova Zelandija Torro Rosso Honda 1
19. Romain Grosjean   8   Francija Haas Ferrari 0
20. Sergej Sirotkin 35   Brazilija Williams Mercedes 0

 

Razvrstitev za svetovno prvenstvo konstruktorjev 2018

Moštvo Država Točke
  1. Mercedes Nemčija 178
  2. Ferrari Italija 156
  3. Red Bull Racing TAG Heuer Avstrija 107
  4. Renault Francija 46
  5. McLaren Renault Velika Britanija 40
  6. Force India Mercedes Indija 26
  7. Scuderia Torro Rosso Honda Italija 19
  8. Haas Ferrari ZDA 19
  9. Sauber Ferrari Švica 11
10. Williams Mercedes Velika Britanija 4

 

Spored dirk za svetovno prvenstvo formule 1 v letu 2018

  1. 25. marec VN Avstralije Melbourne
  2.   8. april VN Bahrajna Manama
  3. 15. april VN Kitajske Šanghaj
  4. 29. april VN Azerbajdžana Baku
  5. 13. maj VN Španije Barcelona
  6. 27. maj VN Monaka Monte Carlo
  7. 10. junij VN Kanade Montreal
  8. 24. junij VN Francije Le Castellet
  9.   1. julij VN Avstrije Spielberg
10.   8. julij VN Velike Britanije Silverstone
11. 22. julij VN Nemčije Hockenheim
12. 29. julij VN Madžarske Budimpešta
13. 26. avgust VN Belgije Spa-Francorchamps
14.   2. september VN Italije Monza
15. 16. september VN Singapurja Singapur
16. 30. september VN Rusije Soči
17.   7. oktober VN Japonske Suzuka
18. 21. oktober VN ZDA Austin
19. 28. oktober VN Mehike Ciudad de Mexico
20. 11. november VN Brazilije Interlagos
21. 25. november VN Abu Dabija Jas Marina

Vaše mnenje nam veliko pomeni. Ste že ocenili prebrano novico?


1 zvezdica2 zvezdici3 zvezdice4 zvezdice5 zvezdic (Brez ocen)