Renault, Alpine in Dacia bodo pritegovali pozornost na 87. mednarodni avtomobilski razstavi v Ženevi

Renault, Alpine in Dacia Vas vabijo, da med dnevoma za novinarje, 7. in 8. marca obiščete njihove razstavne prostore na mednarodni avtomobilski razstavi v Ženevi.

  • Dve konferenci za novinarje.
  • Trije razstavni prostori: Renault in Alpine v dvorani 4, Dacia v dvorani 2.

Alpine_87780_global_en

 

NOVOSTI PRI RENAULTU: NOVI CAPTUR, CELOVITA PALETA KRIŽANCEV IN PRESENEČENJE Z ELEKTRIČNIM POGONOM

 

  • Renaultova konferenca za novinarje bo v torek 7. marca ob 12.15 uri, vodila pa jo bosta Thierry Koskas, komercialni direktor Skupine Renault in Gilles Normand, direktor divizije za električna vozila.
  • Novi Captur, ki bo premierno predstavljen v Ženevi, ima še bolj prepoznaven videz in vgrajene nove tehnologije.
  • Novi Koleos in pick-up Alaskan bosta prišla na evropski trg v letu 2017.
  • Renault, vodilna znamka električnih vozil v Evropi, bo razkril posebno presenečenje z električnim pogonom.

 

ALPINE IS BACK!

  • Konferenca za novinarje znamke Alpine bo v torek 7. marca ob 13.15 uri, vodila pa jo bosta Michael van der Sande, generalni direktor Alpine in David Twohig, glavni inženir.
  • Alpine bo nastopila s svetovno premiero svojega novega serijskega modela.

 

NOVOSTI ZNAMKE DACIA:

  • Dacia bo razstavila Novi Logan MCV Stepway in novo posebno serijo.

 

V dneh za novinarje bodo na avtomobilski razstavi v Ženevi navzoči člani uprave Skupine Renault in strokovnjaki za vsa razstavljena vozila in predstavljene teme, ki bodo na voljo za odgovarjanje na vprašanja novinarjev o novostih znamk Renault, Alpine in Dacia.

Prenos obeh konferenc za novinarje bo možno spremljati

 

O SKUPINI RENAULT

Skupina Renault avtomobile izdeluje že od leta 1898. Danes je to mednarodna skupina z več znamkami, ki je leta 2016 v 127 državah prodala skoraj 3,2 milijona vozil, ima 36 industrijskih obratov, 12.700 prodajnih mest in zaposluje več kot 120.000 ljudi.

Da bi uspešno obvladala poglavitne tehnološke izzive prihodnosti in nadaljevala izvajanje svoje strategije donosne rasti, se Skupina opira na svoj mednarodni razvoj, medsebojno dopolnjevanje treh znamk Renault, Dacia in Renault Samsung Motors, električna vozila in svojo edinstveno Zvezo z Nissanom. Renault s svojim novim moštvom formule 1 in veliko zavezanostjo formuli E avtomobilski šport pojmuje kot vektor inovacij, ugleda in prepoznavnosti.

Vaše mnenje nam veliko pomeni. Ste že ocenili prebrano novico?


1 zvezdica2 zvezdici3 zvezdice4 zvezdice5 zvezdic (Brez ocen)