Skupni komercialni rezultati v letu 2016

Prodajni rekord Skupine Renault v letu 2016: 3,18 milijona vozil. Rast za 13,3 odstotka v zadnjem letu načrta Renault Drive the Change

 

• V letu 2016 prodanih 3,18 milijona vozil. Rekordna rast letne prodaje za 374,000 vozil oziroma za 13,3 odstotka.
• Rekordno leto za Renault, vodilno francosko znamko na svetu, in za Dacio. Število prodanih vozil Renault Samsung Motors zraslo za 38,8 odstotka.
• Na vseh komercialnih območjih rast količin in tržnega deleža; v Evropi se je znamka Renault povzpela na drugo mesto, Zveza Renault-Nissan pa je druga avtomobilska skupina.
• Renault potrjuje ambicije za rast v letu 2017 s prenovljeno paleto, novimi modeli in razvojem dejavnosti na mednarodni ravni.

RenaultGroup_86247_global_en

REKORDNA SKUPNA PRODAJA 

Skupina Renault je, spodbujena z udejanjanjem načrta Drive the Change, četrto leto zapored dosegla povečanje prodaje in s 3.182.625 registracijami v letu 2016 postala prva francoska avtomobilska skupina na svetu.

Skupna prodaja osebnih avtomobilov in lahkih gospodarskih vozil Skupine Renault po svetu je v letu 2016 zrasla za 13,3 odstotka, celoten trg pa je zrasel za 4,6 odstotka. Svetovni tržni delež Skupine je tako lani znašal 3,5 odstotka, kar je za 0,3 odstotne točke več kot leta 2015. Znamki Renault in Dacia sta dosegli rekordno prodajo. Znamka Renault ostaja vodilna francoska znamka na svetu. Število prodanih vozil Renault Samsung Motors je zraslo za 38,8 odstotka.

Skupina je še naprej uživala koristi rastočega avtomobilskega trga v Evropi (7-odstotna rast glede na leto 2015) in dosegla 11,8-odstotno rast na skupno 1.805.290 registracij in 10,6-odstoten tržni delež.

Izven Evrope je Skupina Renault s 15,3-odstotno rastjo na trgu, ki je v celoti zrasel za 5,2 odstotka, dosegla rekordno prodajo. Obseg prodaje in tržni delež je zrasel na vseh komercialnih območjih.

Thierry Koskas, podpredsednik Skupine Renault za prodajo in trženje je dejal: “V letu 2016 smo po svetu prodali 3,18 milijona vozil in s tem dosegli nov rekord. Naša strategija prenavljanja prodajne ponudbe in geografske širitve, ki jo udejanjamo že nekaj let, se je izkazala za uspešno. Skupini Renault omogoča pomemben napredek tako pri prodajnih količinah kot tudi pri tržnem deležu na vsakem od komercialnih območij.” 

 

PREBERITE VEČ

Vaše mnenje nam veliko pomeni. Ste že ocenili prebrano novico?


1 zvezdica2 zvezdici3 zvezdice4 zvezdice5 zvezdic (Brez ocen)