Poročilo o dirki za VN Italije

Dirka za VN Italije v Monzi je bila za moštvo Renault Sport Formula One Team preizkušnja za utrjevanje značaja. Jolyon Palmer je z odličnim startom pridobil lepo število mest, vendar je trk s Sauberjem Felipeja Nasra, za povzročitev katerega je bil slednji potem kaznovan, povzročil odstop iz varnostnih razlogov. Kevin Magnussen je tudi dobro startal, dirko pa končal na sedemnajstem mestu.

• Magnussen je dirko začel z 21. startnega mesta z novim kompletom rdeče označenih super mehkih pnevmatik. V 14. krogu jih je zamenjal z novimi mehkimi pnevmatikami (rumeno označene), te pa v 30. krogu za nove super mehke.
• Palmer je dirko začel z 20. startnega mesta na novih mehkih pnevmatikah. Po trku s Felipejem Nasrom v drugem ovinku prvega kroga je zavil v boks po novo prednje krilce, varnostni pregled in komplet novih srednje trdih pnevmatik z belimi oznakami.

Kevin Magnussen, št. 20, R.S. 16-04: 21. startno mesto, 17. mesto v dirki

Moj start je bil kar dober, a vsepovsod je prihajalo do zapletov … Speljal sem bolje od obeh Sauberjev pred menoj, kar je pomenilo, da sem ju obšel in potem še en dirkalnik pred njima. Po tem sem lahko ohranil svoj zagon do drugega ovinka, kjer sem se moral sukajočemu se dirkalniku izogniti po travi. Odtlej je dirka po krajšem boju z enim od Manorjev zame potekala precej mirno. Škoda, da danes nismo dosegli boljše uvrstitve, vendar vsak konec tedna dirkalnik spoznamo malo bolje in tudi ta konec tedna ni bil nobena izjema.

Jolyon Palmer, št. 30, R.S. 16-02: 20. startno mesto, odstop v dirki

Odlično sem startal in napredoval za veliko mest. Skozi prvi ovinek sem brez težav peljal vzporedno z Nasrom, potem pa se je odločil, da me bo v drugem ovinku zrinil s steze. Ne znam razložiti, zakaj je to naredil, ali si predstavljati, kaj je mislil pri tem. Umaknil sem se kolikor je bilo mogoče, ne da bi tvegal zasuk na prodnikih, a me je vseeno zadel. Tam ni bilo prostora za prerivanje in oba sva dirko končala veliko prezgodaj. Kar zadeva mene, imam občutek, da dirkam bolje kot kdajkoli, zato upam, da se bo to pokazalo v Singapurju.

Fred Vasseur, tekmovalni direktor Renault Sport

Po obetih v Spaju se je Monza izkazala za najtršo preizkušnjo doslej za nas. Jolyon je speljal fantastično, a je bil prikrajšan za možnost, da bi to še nadgradil, z dejanjem Felipeja Nasra, ki je bil za to tudi kaznovan. Kevin je storil, kar je pač bilo možno z dirkalnikom, ki očitno ni bil ukrojen za stezo v Monzi. Vedeli smo, da bo ta sezona trda in ta konec tedna je bil izrazito tak. Dobre strani je težko razbrati na stezi, ampak so bolj skrite v trdem delu, ki poteka za kulisami, v Enstonu in Viryju. Vemo, da bomo v letu 2017 veliko močnejši. Zdaj se bomo osredotočili na dirko v Singapurju, kjer bi morali doseči več kot v Monzi.

 

Izid VN Italije, Monza – 53 krogov oziroma 306,720 km

Voznik Država Moštvo Čas
  1. Nico Rosberg Nem. Mercedes 1 h 17 m 28,089 s
  2. Lewis Hamilton V.B. Mercedes + 15,070 s
  3. Sebastian Vettel Nem. Ferrari + 20,990 s
  4. Kimi Räikkönen Fin. Ferrari + 27,561 s
  5. Daniel Ricciardo Avs. Red Bull Racing – TAG Heuer + 45,295 s
  6. Valtteri Bottas Fin. Williams – Mercedes + 51,015 s
  7. Max Verstappen Niz. Red Bull Racing – TAG Heuer + 54,236 s
  8. Sergio Perez Meh. Force India – Mercedes + 1 m 04,954 s
  9. Felipe Massa Bra. Williams – Mercedes + 1 m 05,617 s
10. Nico Hülkenberg Nem. Force India – Mercedes + 1 m 18,656 s
17. Kevin Magnussen Dan. Renault – 1 krog
      Jolyon Palmer V.B. Renault odstop po 7 krogih
Najhitrejši krog dirke: Fernando Alonso (51.) 1 m 25,340 s, povprečna hitrost 244,373 km/h

 

Razvrstitev za svetovno prvenstvo dirkačev 2016

Voznik Moštvo Država Točke
  1. Lewis Hamilton Mercedes AMG F1 Team Velika Britanija 250
  2. Nico Rosberg Mercedes AMG F1 Team Nemčija 248
  3. Daniel Ricciardo Red Bull Racing Avstralija 161
  4. Sebastian Vettel Scuderia Ferrari Nemčija 143
  5. Kimi Räikkönen Scuderia Ferrari Finska 136
  6. Max Verstappen Scuderia Torro Rosso Nizozemska 121
  7. Valtteri Bottas Williams Racing Finska 70
  8. Sergio Perez Force India F1 Team Mehika 62
  9. Nico Hülkenberg Force India F1 Team Nemčija 46
10. Felipe Massa Williams Racing Brazilija 41
11. Fernando Alonso McLaren Honda Španija 30
12. Carlos Sainz Scuderia Torro Rosso Španija 30
13. Romain Grosjean Haas F1 Team Francija 28
14. Danil Kvjat Red Bull Racing Rusija 23
15. Jenson Button McLaren Honda Velika Britanija 17
16. Kevin Magnussen Renault Sport F1 Team Danska 6
17. Pascal Wehrlein Manor Racing MRT Nemčija 1
18. Stoffel Vandoorne McLaren Honda Belgija 1
19. Esteban Gutierrez Haas F1 Team Mehika 0
20. Jolyon Palmer Renault Sport F1 Team Velika Britanija 0
21. Marcus Ericsson Sauber Ferrari Švedska 0
22. Felipe Nasr Sauber Ferrari Brazilija 0
23. Rio Haryanto Manor Racing MRT Indonezija 0
24. Esteban Ocon Manor Racing MRT Francija 0

 

Razvrstitev za svetovno prvenstvo konstruktorjev 2016

Moštvo Država Točke
  1. Mercedes AMG F1 Team Nemčija 498
  2. Red Bull Racing TAG Heuer Avstrija 290
  3. Scuderia Ferrari Italija 279
  4. Williams Mercedes Velika Britanija 111
  5. Force India Mercedes Indija 108
  6. McLaren Honda Velika Britanija 48
  7. Scuderia Torro Rosso Ferrari Italija 45
  8. Haas Ferrari ZDA 28
  9. Renault Sport F1 Team Francija 6
10. Manor Racing MRT Mercedes Velika Britanija 1
11. Sauber Ferrari Švica 0

 

Spored dirk za svetovno prvenstvo formule 1 v letu 2016

  1. 20.mar VN Avstralije Melbourne
  2. 3.apr VN Bahrajna Manama
  3. 17.apr VN Kitajske Šanghaj
  4. 1.maj VN Rusije Soči
  5. 15.maj VN Španije Barcelona
  6. 29.maj VN Monaka Monte Carlo
  7. 12.jun VN Kanade Montreal
  8. 19.jun VN Evrope Baku (Azerbajdžan)
  9. 3.jul VN Avstrije Spielberg
10. 10.jul VN Velike Britanije Silverstone
11. 24.jul VN Madžarske Budimpešta
12. 31.jul VN Nemčije Hockenheim
13. 28.avg VN Belgije Spa-Francorchamps
14. 4.sep VN Italije Monza
15. 18.sep VN Singapurja Singapur
16. 2.okt VN Malezije Sepang
17. 9.okt VN Japonske Suzuka
18. 23.okt VN ZDA Austin
19. 30.okt VN Mehike Ciudad de Mexico
20. 13.nov VN Brazilije Interlagos
21. 27.nov VN Abu Dabija Jas Marina

Vaše mnenje nam veliko pomeni. Ste že ocenili prebrano novico?


1 zvezdica2 zvezdici3 zvezdice4 zvezdice5 zvezdic (Brez ocen)