Na koncu napete dirke drugo mesto za Alpine

  • Prva dirka svetovnega vzdržljivostnega prvenstva FIA WEC na dirkališču v Ciudadu de Mexico veliki množici gledalcev ponudila napet dirkaški spektakel.
  • Alpine s številko 36 in posadko Lapierre / Richelmi / Menezes se je vso dirko potegovala za zmago in naposled po šestih urah dirkanja v cilj pripeljala na drugem mestu, z manj kot dvema sekundama zaostanka za zmagovalcem.
  • Alpine Baxi DC Racing s številko 35 in posadko Panciatici / Tung / Cheng je v cilj pripeljala na šestem mestu in tako izenačila svojo najboljšo uvrstitev v tej sezoni.

Dirka 6 ur Ciudada de Mexico, prva čezoceanska dirka letošnjega prvenstva FIA WEC, je izpolnila prav vse svoje obete. Velika množica dobro poučenih gledalcev ob stezi si je lahko v živo in od blizu ogledala svetovno elito vztrajnostnega dirkanja.

V kvalifikacijah, ki so v petek potekale pod oblačnim nebom, je posadka moštva Signatech-Alpine s številko 36 potrdila napredek, ki ga je pokazala že v dopoldanskem prostem treningu, saj sta Menezes in Lapierre kljub spodrsljaju Francoza osvojila drugo startno mesto v razredu LMP2. Panciatici in Cheng sta se v dirkalniku s številko 35 (Baxi DC Racing Alpine) uvrstila na deveto mesto.

Tudi v soboto so nebo zakrivali oblaki, ko se je dirka začela ob 13.30 po lokalnem času, meteorologi pa so za drugi del dirke napovedali plohe.
Gustavo Menezes in Nelson Panciatici sta bila izbrana za start in prvi del dirke, vsak v svojem dirkalniku Alpine A460. Kalifornijec se je uspešno izognil uvodnim zapletom na stezi in dirkalnik s številko 36 obdržal v vodilni skupini, Parižan s številko 35 pa se je prebijal naprej in se povzpel že na četrto mesto!

Oba dirkača sta po uvodnih izmenah za volanoma dirkalnikov zamenjala Stéphane Richelmi oziroma David Cheng. Dirkač iz Monaka (št. 36) se je kmalu pojavil na čelu razreda LMP2, kjer je bil tudi na polovice dirke, čeprav so bili zaostanki ostalih takrat še majhni.

Ko je kmalu zatem Ho-Pin Tung drugi dirkalnik prevzel od Davida Chenga, približno dve uri in dvajset minut pred koncem dirke, je stezo že pral dež. Moštvo je to priložnost izkoristilo za zamenjavo Richelmija z Lapierrom.

Alpine A460 s številko 36 je nazaj na stezo zapeljala na prehodnih pnevmatikah za dež in je bila na drugem mestu z 20 sekundami zaostanka za vodilnim. Dirkalnik s številko 35 je bil na sedmem mestu in v istem krogu kot posadka na četrtem mestu.

Ko se je steza začela sušiti, je dirkalnik s številko 36 zdrknil na tretje mesto zaradi kazenske vožnje skozi bokse, ki je bila posledica prekrška med prejšnjim postankom v boksu. Do novega zasuka le prišlo le 35 minut pred ciljem, ko je zaradi težav vodilnega dirkalnika moštva G-Drive Nicolas Lapierre nenadoma napredoval na drugo mesto in za novim vodilnim (RGR) zaostajal le deset sekund.

Nato je spet pričelo rahlo deževati, dirkač moštva Alpine pa je zaostanek za vodilnim vztrajno zmanjševal. V zaključnem lovu so Lapierra ovirali počasnejši tekmeci in območja pod rumenimi zastavicami, zato do konca dirke ni našel poti mimo vodilnega in se je moral sprijazniti z drugim mestom, z le 1,985 sekunde zaostanka za zmagovalcem.

Medtem se je Ho-Pin Tung približno 10 minut pred ciljem po 360-stopinjskem zasuku srečno rešil in v cilj pripeljal na šestem mestu, kar je ponovitev uvrstitve te posadke aprila v dirki v Silverstonu.

Moštvo Signatech-Alpine je z izidom dirke v Mehiki ohranilo svoje vodstvo v skupni razvrstitvi, v kateri ima zdaj 30 točk prednosti pred najbližjim tekmecem. Moštvo Baxi DC Racing je z 22 točkami napredovalo na deveto mesto.

Naslednja dirka letošnjega prvenstva FIA WEC bo 17. septembra v Austinu v Teksasu (ZDA). Za Gustava Menezesa bo to domača dirka.

Bernard Ollivier, namestnik generalnega direktorja Alpine:

Včasih ima drugo mesto lahko okus zmage in za nas to velja danes. Naši dirkači so tekmovali zagrizeno, v velikem slogu in tako poskrbeli za fantastično napeto dirko s kasnejšim zmagovalcem, ki je poleg ostalega nosi barve države gostiteljice te dirke! Posebej bi rad čestital Nelsonu Panciaticiju za njegov izreden preboj v dirkalniku s številko 35. Proti koncu dirke napad Alpine s številko 36 ni ušel televizijskim kameram in smo tako dobili nekaj izjemne medijske pozornosti. Menim, da je ta dirka dobro odražala vrednote znamke Alpine. Vsakdo v moštvu je po koncu dirke žarel od zadovoljstva in iz Mehike odhajamo zelo dobro razpoloženi!

Philippe Sinault, vodja moštva Signatech-Alpine:

Za nami je še ena lepa dirka, s katero sem še toliko bolj zadovoljen, ker smo ta konec tedna začeli z določenim primanjkljajem zmogljivosti v primerjavi z neposrednimi tekmeci. Naša prednost je bila, da smo uspeli ohraniti osredotočenost in da je posadka številko 36 odlično usklajena, kar je pripomoglo k uvrstitvi na zmagovalni oder. Edino razočaranje je bila kazenska vožnja skozi bokse. Naš prekršek je bil majhen, vendar pravila igre sprejemamo. Zaključni del dirke je bil precej napet, saj smo morali upoštevati tudi vremenske pogoje. Nicolas [Lapierre] je lepo napredoval, njegov zadnji postanek za dolivanje goriva pa je bil kratek, saj smo hoteli ostati za petami dirkalnika RGR. Čez ciljno črto smo pripeljali manj kot dve sekundi za njim, zato nimamo kaj obžalovati. Nelson Panciatici je odpeljal nekaj fantastičnih izmen z dirkalnikom številka 35. Uspel se je prebijati skozi promet in se izogniti mnogim zapletom, pri čemer se je povzpel že do četrtega mesta, njegovi časi pa so bili primerljivi s časi vodilnih. David Cheng je tudi odpeljal svojo najboljšo dirko sezone, kar je dober znak pred preostalimi dirkami. Po poletnem premoru prvenstvo nadaljujemo v dobri formi in komaj čakamo, da bomo spet lahko dirkali v Austinu!

BAXI DC RACING ALPINE – ALPINE A460 št. 35

Nelson Panciatici:

Za volanom sem res užival, saj je dirkalnik deloval brezhibno, jaz pa sem užival. Na stezi ni manjkalo tesnih bojev in na trenutke je postalo precej napeto. Naš dirkalnik je bil hiter v ovinkih, na ravninah pa po hitrosti malo zaostajal, kar ni ravno olajševalo prehitevanja. Kljub temu sem vsakič, ko sem imel pred seboj prosto pot, lahko dosegal zelo spodobne čase. V celoti je bil ta konec tedna za nas zelo dober.

David Cheng:

Dirka je bila precej nora. Naši tekmeci so bili zelo hitri, strategija pomembna, k temu pa je svoje dodalo še nepredvidljivo vreme. Menim, da smo lahko upravičeno zadovoljni z našim rezultatom. Nelson je na začetku dirke vozil izvrstno, pa tudi s svojim deležem vožnje sem zadovoljen. Dirkal sem zanesljivo in brez napak. Ho-Pin je dirko kljub zelo težkim razmeram na stezi dobro zaključil. Mehika je za nas pomenila še en korak v pravi smeri in potrudili se bomo, da bomo v ZDA še bolj uspešni.

Ho-Pin Tung:

Ob našem rezultatu me prevevajo mešani občutki. Po eni strani nisem prepričan, da bi lahko dosegli dosti več, a vendar naša uvrstitev ni pravi odraz naših zmožnosti. Med mojo izmeno so bili pogoji na stezi težki, še zlasti, ker so bile zmožnosti dirkalnika zaradi poškodbe prednjega dela malce okrnjene. Zasukal sem se na gladkih pnevmatikah v dežju, vendar brez posledic. Veselim se že naslednje dirke v Austinu.

SIGNATECH-ALPINE – ALPINE A460 št. 35

Gustavo Menezes:

Za naše moštvo še en fantastičen konec tedna; v kvalifikacijah sem bil najhitrejši, zato sem imel vprašljiv privilegij, da sem bil izbran za start in uvodni del dirke. Na vsak način sem se hotel izogniti vsem zapletom, saj bi sicer lahko ogrozil naš položaj v skupni razvrstitvi. To je razlog, da sem v šestem krogu prepustil mesto. Po tem je bila dirka za nas polna čustvenih nihanj, poleg tega je bila zelo kompleksna tudi pri določanju strategije. Stéphane in Nicolas sta z izvrstno vožnjo dosegla ta rezultat. To je bil najboljši možni način priprave na mojo domačo dirko!

Stéphane Richelmi:

Zavedamo se, da ne moremo zmagati v prav vsaki dirki! Do dežja smo bili v dobrem položaju, nato pa smo morali temeljito razmisliti o prilagoditvi strategije. Poleg tega smo s kazensko vožnjo mimo boksov izgubili dragocen čas. Vendar sem zelo pozitivno razpoložen, saj smo v treh dneh znatno izboljšali svojo hitrost, kar je zelo pomembno za naslednje dirke. Lepo, da je posadka RGR zmagala na domačih tleh. V skupni razvrstitvi so se nam malo približali, a še vedno imamo udobno prednost pred njimi.

Nicolas Lapierre:

Borili smo se na vso moč in drugo mesto ni slab dosežek, čeprav je RGR malce zmanjšal svoj zaostanek v skupni razvrstitvi. Ko sem prevzel dirkalnik, je bil na prehodnih pnevmatikah, s katerimi sem lahko držal korak s tekmeci. Ko sem dobil gladke pnevmatike, sem bil hitrejši od ostalih, a nato je začelo spet deževati. Za zmagovalci sicer nismo veliko zaostali, vendar mi pri lovu nanje promet na stezi ni bil ravno v pomoč. Naslednje dirke pričakujem z optimizmom, saj bi morale ustrezati našim prednostim.

 

Izid dirke 6 ur Ciudada de Mexico (LMP2)

1. RGR Sport by Morand, št. 43 210 krogov
2. Signatech Alpine, št. 36 + 1,985 s
3. Extreme Speed Motorsports, št. 31 – 3 krogi
4. Strakka Racing, št. 42 – 3 krogi
5. Greaves Motorsport, št. 41 – 3 krogi
6. Baxi DC Racing Alpine, št. 35 – 4 krogi
7. SMP Racing, št. 27 – 4 krogi
8. G-Drive Racing, št. 26 – 5 krogov
9. Extreme Speed Motorsports, št. 30 – 6 krogov

 

Skupna razvrstitev moštev za Pokal FIA LMP2

1. Signatech Alpine, št. 36 130
2. RGR Sport by Morand, št. 43 100
3. Extreme Speed Motorsports, št. 31 74
4. G-Drive Racing, št. 26 71
5. Strakka Racing, št. 42 58
6. SMP Racing, št. 37 50
7. SMP Racing, št. 27 32
8. Extreme Speed Motorsports, št. 30 30
9. Baxi DC Racing Alpine, št. 35 22
10. Manor, št. 44 18

 

Skupna razvrstitev dirkačev za Pokal FIA LMP2

1. Lapierre, Menezes, Richelmi 130
2. Senna, Albuquerque, Gonzalez 97
3. Cumming, Derani, Dalziel 74
4. Rast, Rusinov 71
5. Kane, Leventis 58
6. Ladigin, Šajtar, Petrov 44
14. Cheng / Tung / Panciatici 22

 

Spored prvenstva FIA WEC 2016

25. – 26. marec Prolog, Paul Ricard, Francija
17.apr 6 ur Silverstona, Velika Britanija
7.maj 6 ur Spa-Francorchampsa, Belgija
18. – 19. junij 24 ur Le Mansa, Francija
24.jul 6 ur Nürburgringa, Nemčija
3.sep 6 ur Ciudada de Mexico, Mehika
17.sep 6 ur Dirkališča Amerik, Austin, ZDA
16.okt 6 ur Fudžija, Japonska
6.nov 6 ur Šanghaja, Kitajska
19.nov 6 ur Bahrajna, Bahrajn

Vaše mnenje nam veliko pomeni. Ste že ocenili prebrano novico?


1 zvezdica2 zvezdici3 zvezdice4 zvezdice5 zvezdic (Brez ocen)