Poročilo o dirki za VN Monaka

Moštvo Renault Sport Formula One Team je z odstopoma obeh dirkačev pestro dirko za VN Monaka zaključilo predčasno in z razočaranjem. Po uvodu dirke za varnostnim avtomobilom je Kevin Magnussen pokazal obetaven napredek z zgodnjim postankom in zamenjavo dežnih pnevmatik s prehodnimi za manj mokro stezo. Magnussenov nastop je skazil nerazumljiv napad Kvjata, ki je zaostajal za krog. Magnussen je dirko nadaljeval, a spet trčil v ogrado in moral odstopiti. Za Jolyona Palmerja je bila dirka veliko krajša, saj je na začetku osmega kroga na startni ravnini dirkalnik splaval, trčil v ogrado in se dokončno ustavil ob ogradi ovinka Sainte-Dévote.

Kevin Magnussen (DEN) Renault Sport F1 Team RS16. Monaco Grand Prix, Sunday 29th May 2016. Monte Carlo, Monaco.

  • Magnussen je dirko začel s 16. startnega mesta na pnevmatikah za mokro stezo, jih v 7. krogu zamenjal za prehodne pnevmatike, v 21. krogu zaradi zapleta s Kvjatom prišel po novo prednje krilce dirkalnika in nove prehodne pnevmatike, v 29. krogu je dobil nove super mehke pnevmatike (za suho stezo), v 32. krogu pa nove ultra mehke pnevmatike in še eno prednje krilo.
  • Palmer je dirko začel z 18. startnega mesta na pnevmatikah za mokro stezo in na koncu sedmega kroga splaval na startni ravnini ter dirko končal ob ogradi.

Kevin Magnussen, št. 20, R.S. 16-02: 16. startno mesto, v dirki odstop

“Dirko smo začeli dobro, še posebno s strateško odločitvijo za zgodnjo zamenjavo dežnih pnevmatik s prehodnimi takoj po umiku varnostnega avtomobila. To smo storili prvi in to je bila najboljša možnost. Bili smo v dobrem položaju, saj smo medtem, ko so se v boksih ustavljali drugi, pridobili kar nekaj mest. Na žalost je Kvjat izgubil glavo in trčil vame, kar je zame v bistvu pomenilo konec dirke. Kljub temu smo nadaljevali in se zgodaj odločili za pnevmatike za suho stezo, saj nismo imeli kaj izgubiti, a nazadnje sem trčil v ograjo in spet poškodoval prednje krilce. Takrat sem imel že nekaj krogov zaostanka za vodilnim, dirkalnik je že utrpel dovolj škode, zato je bilo najbolj pametno odnehati. Škoda, ker nismo imeli boljšega konca tedna, saj smo bili pred dirko precej optimistični. Zdaj se moramo osredotočiti na Kanado in upati, da bomo imeli tam boljši konec tedna. V Montréalu bi nam morale pomagati najnovejše izboljšave dirkalnika.”

Jolyon Palmer, št. 30, R.S. 16-03: 18. startno mesto, v dirki nesreča

“Po vožnji za varnostnim avtomobilom je bil oprijem obupen in ujel sem se v past. V peti prestavi sta kolesi začeli spodrsavati na belih črtah prehoda za pešce. Nič nisem mogel narediti – postal sem samo potnik v dirkalniku, ki ga je odneslo v ograjo. Zavedamo se, da so pobarvani deli steze posebno spolzki, ampak tu so prav povsod. Razočaran sem, saj imam to stezo res rad in sem bil na njej že precej uspešen. Ampak zdaj moram misliti na dirko v Kanadi in ta konec tedna pozabiti. Posvetili se bomo naslednji priložnosti in upati na boljši rezultat.”

Fred Vasseur, tekmovalni direktor Renault Sport

“Ta konec tedna je bil težak za oba dirkalnika. Za Jolyona je bilo dirke konec na startni ravnini, ko se je dirka šele prav začela. Trk je bil precej močan, pri veliki hitrosti in to je pomenilo konec dirke zanj. Kevin je zelo zgodaj hotel preiti na prehodne pnevmatike, kar je bila dobra odločitev, čeprav je za nekaj krogov obtičal v gostem prometu. Zanj je bilo dirke v bistvu konec ob zapletu s Kvjatom. Škoda, saj bi lahko glede na položaj še kaj dosegel, ker smo imeli malo drugačno strategijo od ostalih. Kakorkoli že, te rane bomo pustili, da se zacelijo, in se zdaj osredotočili na dirko v Kanadi.”

V nedeljo sta Renault Sport Racing in Red Bull Racing v Monaku z veseljem potrdila podaljšanje svojega sedanjega sodelovanja glede dobave pogonskih sklopov, ki imajo sedaj oznako TAG Heuer, še na sezoni 2017 in 2018. Renault Sport Racing bo v letih 2017 in 2018 obnovil tudi svoj odnos z moštvom Scuderia Toro Rosso.

V tem obdobju bosta Red Bull Racing in Scuderia Toro Rosso oskrbovana z Renaultovimi pogonskimi sklopi V6 Turbo, katerim pa bosta lahko dajala oznake po lastnih željah.

Sodelovanje med Renaultom in moštvom Red Bull Racing bo tako postalo eno najbolj dolgotrajnih in plodnih partnerstev na področju dirkalnika in motorja. Leta 2007 začeto sodelovanje je paru doslej prineslo po štiri naslove svetovnega prvaka za konstruktorje in dirkače ter 51 zmag.

Scuderia Toro Rosso in Renault sta sodelovala v letih 2014 in 2015.

Jérôme Stoll, predsednik Renault Sport Racing je dejal: “Zelo nas veseli, da smo povezani s tako močnima moštvoma, kot sta Red Bull Racing in Scuderia Toro Rosso. Sodelovanje s konkurenčnima partnerjema dokazuje zaupanje, ki ga imata oba v izboljšan Renaultov pogonski sklop in našo organizacijo v celoti.”

 

Izid VN Monaka, Monte Carlo – 78 krogov oziroma 260,286 km

Voznik Država Moštvo Čas
  1. Lewis Hamilton V.B. Mercedes 1 h 59 m 29,133 s
  2. Daniel Ricciardo Avs. Red Bull Racing – TAG Heuer + 7,252 s
  3. Sergio Perez Meh. Force India – Mercedes + 13,825 s
  4. Sebastian Vettel Nem. Ferrari + 15,846 s
  5. Fernando Alonso Špa. McLaren – Honda + 1 m 25,076 s
  6. Nico Hülkenberg Nem. Force India – Mercedes + 1 m 32,999 s
  7. Nico Rosberg Nem. Mercedes + 1 m 33,290 s
  8. Carlos Sainz Špa Torro Rosso – Ferrari – 1 krog
  9. Jenson Button V.B. McLaren – Honda – 1 krog
10. Felipe Massa Bra. Williams – Mercedes – 1 krog
      Kevin Magnussen Dan. Renault odstop po 32 krogih
      Jolyon Palmer V.B. Renault odstop po 7 krogih

Najhitrejši krog dirke: Lewis Hamilton (71.) 1 m 17,939 s, povprečna hitrost 154,135 km/h

 

Razvrstitev za svetovno prvenstvo dirkačev 2016

Voznik Moštvo Država Točke
  1. Nico Rosberg Mercedes AMG F1 Team Nemčija 106
  2. Lewis Hamilton Mercedes AMG F1 Team Velika Britanija 82
  3. Daniel Ricciardo Red Bull Racing Avstralija 66
  4. Kimi Räikkönen Scuderia Ferrari Finska 61
  5. Sebastian Vettel Scuderia Ferrari Nemčija 60
  6. Max Verstappen Scuderia Torro Rosso Nizozemska 38
  7. Felipe Massa Williams Racing Brazilija 37
  8. Valtteri Bottas Williams Racing Finska 29
  9. Sergio Perez Force India F1 Team Mehika 23
10. Danil Kvjat Red Bull Racing Rusija 22
11. Romain Grosjean Haas F1 Team Francija 22
12. Fernando Alonso McLaren Honda Španija 18
13. Carlos Sainz Scuderia Torro Rosso Španija 16
14. Nico Hülkenberg Force India F1 Team Nemčija 14
15. Kevin Magnussen Renault Sport F1 Team Danska 6
16. Jenson Button McLaren Honda Velika Britanija 5
17. Stoffel Vandoorne McLaren Honda Belgija 1
18. Esteban Gutierrez Haas F1 Team Mehika 0
19. Jolyon Palmer Renault Sport F1 Team Velika Britanija 0
20. Marcus Ericsson Sauber Ferrari Švedska 0
21. Pascal Wehrlein Manor Racing MRT Nemčija 0
22. Felipe Nasr Sauber Ferrari Brazilija 0
23. Rio Haryanto Manor Racing MRT Indonezija 0

 

Razvrstitev za svetovno prvenstvo konstruktorjev 2016

Moštvo Država Točke
  1. Mercedes AMG F1 Team Nemčija 188
  2. Scuderia Ferrari Italija 121
  3. Red Bull Racing TAG Heuer Avstrija 112
  4. Williams Mercedes Velika Britanija 66
  5. Force India Mercedes Indija 37
  6. Scuderia Torro Rosso Ferrari Italija 30
  7. McLaren Honda Velika Britanija 24
  8. Haas Ferrari ZDA 22
  9. Renault Sport F1 Team Francija 6
10. Sauber Ferrari Švica 0
11. Manor Racing MRT Mercedes Velika Britanija 0

 

Spored dirk za svetovno prvenstvo formule 1 v letu 2016

1 20.mar VN Avstralije Melbourne
2 3.apr VN Bahrajna Manama
3 17.apr VN Kitajske Šanghaj
4 1.maj VN Rusije Soči
5 15.maj VN Španije Barcelona
6 29.maj VN Monaka Monte Carlo
7 12.jun VN Kanade Montreal
8 19.jun VN Evrope Baku (Azerbajdžan)
9 3.jul VN Avstrije Spielberg
10 10.jul VN Velike Britanije Silverstone
11 24.jul VN Madžarske Budimpešta
12 31.jul VN Nemčije Hockenheim
13 28.avg VN Belgije Spa-Francorchamps
14 4.sep VN Italije Monza
15 18.sep VN Singapurja Singapur
16 2.okt VN Malezije Sepang
17 9.okt VN Japonske Suzuka
18 23.okt VN ZDA Austin
19 30.okt VN Mehike Ciudad de Mexico
20 13.nov VN Brazilije Interlagos
21 27.nov VN Abu Dabija Jas Marina

Vaše mnenje nam veliko pomeni. Ste že ocenili prebrano novico?


1 zvezdica2 zvezdici3 zvezdice4 zvezdice5 zvezdic (Brez ocen)