Alpine je obetaven konec tedna zaključila tik pod stopničkami

  • V nedeljski dirki 6 ur Silverstona je bila posadka moštva Signatech-Alpine s številko 36 (Nicolas Lapierre, Gustavo Menezes in Stéphane Richelmi) blizu uvrstitvi na stopničke razreda LMP2.
  • Posadka David Cheng, Nelson Panciatici in Ho-Pin Tung je v dirkalniku Alpine A460 s številko 35 (Baxi DC Racing Alpine) je z zanesljivim dirkanjem osvojila sedmo mesto.
  • Moštvo Signatech-Alpine se bo zdaj posvetilo pripravam na drugo dirko letošnjega WEC, svetovnega vzdržljivostnega prvenstva, 6 uram Spa-Francorchampsa, ki bo 7. maja.

Alpine-WEC_2016_Silverstone

Moštvo Signatech-Alpine se je na uvodno dirko letošnjega prvenstva FIA WEC v Silverstone odpravilo z željo, da svoje ambicije dokažejo z dvema prototipoma Alpine A460. Po dveh plodnih prostih treningih v petek, je bil tretji, načrtovan za soboto dopoldan, odpovedan zaradi – sneženja!

Kvalifikacije so zaradi tega popoldan potekale v zahtevnih in spremenljivih razmerah. Posadki v Alpine A460 s številkama 36 in 35 nista uspeli popolnoma izkoristiti pnevmatik za dež in sta se uvrstili na sedmo oziroma deseto startno mesto razreda LMP2.

Kljub previdnemu pristopu sta Nelson Panciatici in Gustavo Menezes dirko začela z namenom, da se prebijeta naprej, kar sta med svojima uvodnima izmenama tudi dosegla. Prvi je dirkalnik kasneje predal Ho-Pinu Tungu in Davidu Chengu, drugi pa Nicolasu Lapierru in Stéphanu Richelmiju.

Malo pred potekom prvih treh ur dirke in posegom varnostnega avtomobila je predrta pnevmatika na dirkalniku s številko 35 povzročila, da je za vodilnim zaostal za en krog, kar je pomenilo tudi konec upov za vrhunsko uvrstitev.

Oba prototipa Alpine A460 so med drugo izmeno upočasnile tudi obrabljene pnevmatike, ki so prestale že prvo izmeno, vendar sta zaradi poteka dirke vseeno napredovala v takratnem vrstnem redu.

V zadnji uri dirke se je Nicolas Lapierre za volanom A460 s številko 36 že prebil v vodilno trojico, vendar je zaradi srečanja z dirkalnikom razreda LMP1 v prvem ovinku zapeljal s steze in ob tem zdrsnil na četrto mesto. Kmalu za tem je predrta pnevmatika pomenila konec vseh upov, da bi si izgubljeno mesto še lahko priboril nazaj.

Ne glede na to je osvojeno četrto mesto najboljša uvrstitev v Silverstonu odkar se je znamka Alpine vrnila v vztrajnostno dirkanje. Panciatici je A460 s številko 35 po vztrajni vožnji pripeljal v cilj na sedmem mestu.

Bernard Ollivier, namestnik generalnega direktorja Alpine: “Končen rezultat je opogumljajoč in obe posadki sta osvojili pomembne točke. To ni bilo samoumevno, saj je A460 letos nov dirkalnik, prvikrat imamo dve posadki v WEC, prav tako pa nismo vedeli, kako se bodo pnevmatike izkazale v danih razmerah med dirko. Priprave nam je zapletlo tudi vreme, kar se je še posebno poznalo v kvalifikacijah. Ta izid nas bo še dodatno spodbudil, da bomo delali na vso moč in se borili na še višji ravni. Pred nami je nedvomno hud boj, če se želimo v vsaki dirki uvrščati med vodilne.”

Philippe Sinault, vodja moštva Signatech-Alpine: “Letošnje prvenstvo je očitno na zelo visoki tekmovalni ravni in že zdaj je jasno, da bo sezona polna napetih bojev. Pred začetkom sezone smo preskusne vožnje opravljali samo v suhem vremenu, zato z dirkalnikom nismo imeli izkušenj v tako neugodnih razmerah, kakršne so bile ta konec tedna. Posledično se v kvalifikacijah nismo uvrstili tako dobro, kot bi si želeli na mokri stezi. Na začetku smo za dirko izbrali konservativno strategijo, vendar smo z razvojem dirke postali malo bolj agresivni in se celo približali uvrstitvi na stopničke. Delo moštva in vseh šestih dirkačev je bilo brezhibno. Vsakdo je storil točno to, kar je bilo treba, kar je opogumljajoče.”

 

BAXI DC RACING ALPINE – ALPINE A460 št. 35

Nelson Panciatici: “Dirka je bila dobra in pokazali smo lahko svojo hitrost. S pnevmatikami smo bili na neraziskanem področju. Do predrtja pnevmatike tik pred posegom varnostnega avtomobila smo bili celo v igri za uvrstitev na stopničke, potem pa smo za vodilnim v razredu LMP2 zaostali že za en krog. Dobro je bilo videti, da smo hitri, le na upravljanje s pnevmatikami se moramo osredotočiti. V moštvu je odlično vzdušje, kar je zelo dober znak.”

David Cheng: “Ho-Pin in Nelson sta fantastična moštvena tovariša in na naše delo v Silverstonu sem zelo ponosen. Ves konec tedna smo dobro sodelovali. Vreme je kvalifikacije otežilo. Med mojo prvo izmeno v dirki sem čutil nekaj tresljajev, saj teh pnevmatik nisem bil vajen, zdaj pa vemo, čemu se moramo posvetiti. Moja druga izmena je potekala še bolje, vendar smo imeli smolo s predrto pnevmatiko in časom posega varnostnega avtomobila. V našem prvem nastopu se vsekakor nismo osramotili in to je bil opogumljajoč začetek dolge sezone, v kateri se bomo trudili napredovati v uvrstitvah. Vsaka osvojena točka bo dragocena, naš glavni cilj pa ostaja osvojitev naslova prvaka v razredu LMP2.”

Ho-Pin Tung: “Kar zadovoljen sem, ker smo cilj dolge dirke dosegli brez posebno hudih težav. S predrtjem gume ob koncu moje druge izmene smo imeli smolo, saj je to pomenilo, da naš končni rezultat ne bo izpolnil pričakovanj. Vendar bo sezona dolga in naslednjič bomo še močnejši in odločnejši. Med dirko sem kar se da pazil na obrabo pnevmatik. Moji izmeni sta bili dobri in med dirko smo dosegli dober napredek.”

 

SIGNATECH-ALPINE – ALPINE A460 št. 36

Nicolas Lapierre: “Dirkalnik je bil hiter, vendar te hitrosti nismo mogli obdržati daljši čas, saj smo utrpeli precejšnjo obrabo pnevmatik, še posebno med drugimi izmenami na njih. To bomo preučili in uredili do dirke v Spaju, ki bo naslednji mesec. Vremenske razmere so tudi pomenile edinstven izziv, predvsem pa niso olajšale dela obema novincema, ki sta z menoj v posadki. Upam, da bomo imeli v Spaju lepše vreme in bolj enostaven dirkaški konec tedna.”

Stéphane Richelmi: “S tem izidom sem razmeroma zadovoljen, čeprav je jasno, da nas čaka še veliko dela. Pred dirko sem bil kar neučakan, ker je bil tretji prosti trening v soboto dopoldan odpovedan, dirkalnik s številko 36 pa sta v kvalifikacijah vozila Nicolas in Gustavo, kar je pomenilo, da vse od petka nisem bil na stezi. Dvojno izmeno sem prevozil z enim kompletom pnevmatik, vendar smo utrpeli močno degradacijo. Imel sem tudi malo smole, ko sta me ob prihodu varnostnega avtomobila prehitela dva počasnejša dirkalnika. V celoti pa sem bil s svojim nadzorom obrabe gum zadovoljen, pravzaprav sem bil morda celo malce preveč previden. Nad končnim rezultatom smo razočarani, saj smo imeli uvrstitev na stopničke že pred očmi. Vendar nam bo to služilo kot dodatna spodbuda za še večjo motiviranost.”

Gustavo Menezes: “To je bil zanimiv konec tedna, ki je potekal v težkih razmerah, ampak zadovoljen sem s svojim ritmom in hitrostjo v prvi dirki. V kvalifikacijah smo imeli nekaj težav, kar je pomenilo, da sem dirko začel s sedmega mesta, kar ni bilo ravno lahko. Nismo tudi prav dobro vedeli, kako se lotiti upravljanja s pnevmatikami, a naredili smo najbolje, kar smo mogli. Jasno, da se želimo potegovati za zmage. Vemo, da se lahko zanesemo na odlično moštvo in zelo dober dirkalnik z obilnim potencialom. Četrto mesto je obetaven začetek. Daje nam solidno število točk in izdaten odmerek motiviranosti.”

 

Izid dirke 6 ur Silverstona (LMP2)

1. RGR Sport by Morand, št. 43 179 krogov, 6 h 02 m 08,750 s
2. Extreme Speed Motorsports, št. 31 + 32,054 s
3. G-Drive Racing, št. 26 + 41,918 s
4. Signatech Alpine, št. 36 – 1 krog
5. Strakka Racing, št. 42 – 2 kroga
6. Manor, št. 45 – 2 kroga
7. Baxi DC Racing Alpine, št. 35 – 3 krogi
8. SMP Racing, št. 37 – 3 krogi
9. Extreme Speed Motorsports, št. 30 – 4 krogi
10. SMP Racing, št. 27 – 8 krogov

 

Skupna razvrstitev moštev za Pokal FIA LMP2

  1. RGR Sport by Morand, št. 43 25
  2. Extreme Speed Motorsports, št. 31 18
  3. G-Drive Racing, št. 26 16
  4. Signatech Alpine, št. 36 12
  5. Strakka Racing, št. 42 10
  6. Manor, št. 45 8
  7. Baxi DC Racing Alpine, št. 35 6
  8. SMP Racing, št. 37 4
  9. Extreme Speed Motorsports, št. 30 2
10. SMP Racing, št. 27 1
11. Manor, št. 44 0

 

Spored prvenstva FIA WEC 2016

25. – 26. marec Prolog, Paul Ricard, Francija
17. april 6 ur Silverstona, Velika Britanija
7. maj 6 ur Spa-Francorchampsa, Belgija
5. junij preskusne vožnje za 24 ur Le Mansa, Le Mans, Francija
18. – 19. junij 24 ur Le Mansa, Francija
24. julij 6 ur Nürburgringa, Nemčija
3. september 6 ur Ciudada de Mexico, Mehika
17. september 6 ur Dirkališča Amerik, Austin, ZDA
16. oktober 6 ur Fudžija, Japonska
6. november 6 ur Šanghaja, Kitajska
19. november 6 ur Bahrajna, Bahrajn

Vaše mnenje nam veliko pomeni. Ste že ocenili prebrano novico?


1 zvezdica2 zvezdici3 zvezdice4 zvezdice5 zvezdic (Brez ocen)