Alpine je svoje ambicije potrdila z najboljšim časom v prologu prvenstva FIA WEC 2016

  • Moštva, ki so prijavljena za letošnje svetovno vzdržljivostno prvenstvo FIA WEC (World Endurance Championship), so se minuli konec tedna zbrala na dirkališču Paul Ricard na jugu Francije za dvodnevne preskusne vožnje.
  • Po uradni predstavitvi v četrtek zvečer so tudi nova dirkalnika Alpine A460 v petek in soboto pognali po stezi.
  • Dirkalnik s startno številko 36 moštva Signatech-Alpine, ki ga vozi posadka Nicolas Lapierre, Gustavo Menezes in Stéphane Richelmi, je dva dneva preskusnih voženj zaključila z najboljšim časom razreda LMP2.
  • Alpine moštva DC Racing s startno številko 35 in dirkaško posadko David Cheng, Nelson Panciatici in Ho-Pin Tung je dosegel četrti najboljši čas v svojem razredu, v čigar vrhu so bile razlike v časih zelo majhne.

Alpine_76564_global_en

Alpine je bila ves minuli konec tedna v središču pozornosti. V četrtek zvečer so množici gledalcev razkrili nova prototipa A460, ob katerih je bil razstavljena tudi Alpine Vison, študija bodočega serijskega modela znamke.

Naslednje jutro je bila pozornost obrnjena proti boksom moštva Signatech-Alpine, ko so v obeh dirkalnikih zagnali motorja V8 za uvod letošnjega prvenstva FIA WEC. Ta prolog je obsegal pet treningov v dveh dneh, od tega je eden potekal v temi poznega večera.

Prvi trening se je zaključil z obema dirkalnikoma Alpine A460 na vrhu časomerilskih  zaslonov. Najhitrejši je bil Nelson Panciatici v prototipu s startno številko 35. V nočni vožji je bil potem najhitrejši dirkalnik s številko 36 in to ponovil naslednje dopoldne, ko je Nicolas Lapierre dosegel najboljši čas kroga v celotnem prologu (1 m 46,974 s).

Oba dirkalnika Alpine A460 sta na stezi Paul Ricard skupaj prevozila kar 429 krogov oziroma 2.484,339 km. S tem je moštvo zbralo obilo dragocenih podatkov, ki jim bodo služili pri pripravi na prvo dirko sezone. Ta bo že 17. aprila v Veliki Britaniji – 6 ur Silverstona.

Bernard Ollivier, namestnik generalnega direktorja Alpine: “Tako med predstavitvijo moštva ob stezi kot med preskusnimi vožnjami po njej smo lahko videli, kolikšno navdušenje in pripadnost uživa tekmovalni projekt Alpine, ki raste po obsegu in po ambicijah. Dirkalnika A460 moštva Signatech-Alpine nista samo privlačna na pogled, ampak sta tudi na stezi dosegla zelo dobre čase. Časovnih izidov preskusnih voženj sicer nikdar ni dobro vzeti za nezmotljiv kazalnik, vendar dejstvo, da smo bili nenehno med najhitrejšimi, kaže našo zmožnost, da se v dirkah potegujemo za zmage in tudi za letošnji naslov prvaka.”

Philippe Sinault, vodja moštva Signatech-Alpine: “Nadaljevali smo program, ki smo ga z Alpine A460 začeli med prvimi tridnevnimi preskusnimi vožnjami na stezi Motorland Aragón v Španiji. Naš cilj je bil preizkusiti niz nastavitev dirkalnika in preveriti, če dobro delujejo z najnovejšimi pnevmatikami Dunlop za letošnjo sezono. Prav tako smo simulirali izmene v dirki, da bi izpopolnili zmogljivosti na večje razdalje. Vseh šest dirkačev je dobro sodelovalo med seboj, bili so usklajeni in tehničnemu delu moštva zagotovili dragocene informacije. Začetek sezone je pred durmi, moštvo je dobro utečeno in preostale tri tedne pred prvo dirko v Silverstonu bomo izkoristili za dokončanje vseh priprav.”

Lionel Chevalier, tehnični direktor moštva Signatech-Alpine: “Prve preskusne vožnje v Španiji smo porabili za spoznavanje dirkalnika in preverjanje niza nastavitev aerodinamike in obes. Alpine A460 je lepo uravnotežen dirkalnik, ki se dobro odziva na spremembe. Na dirkališče Paul Ricard smo se podali z namenom, da v miru opravimo preostanek načrtovanega dela in se ne oziramo veliko na dosežene čase. Hoteli smo dognati in izpopolniti določene podrobnosti in to je bil razlog, da dirkalnik s številko 35 v petek zvečer ni bil na stezi, saj smo morali zagotoviti ravno pravšen položaj za volanom. Dva dneva v Franciji sta tudi pomagala izpiliti organiziranost moštva in deljenje podatkov med obema posadkama.”

 

BAXI DC RACING ALPINE – ALPINE A460 št. 35

David Cheng: “Sodelovanje v takšnem programu, kot je Alpine, je res nekaj posebnega. Tehnični del moštva, oba dirkalnika in dirkači tvorimo zelo dobro celoto, ki deluje kot prava družina! Alpine A460 je prijetna za vožnjo, čeprav sem večino časa za volanom posvetil seznanjanju z lastnostmi pnevmatik, saj je to moja prva sezona na pnevmatikah Dunlop. Za nami sta dva zelo plodna delovna dneva.”

Nelson Panciatici: “V Alpine A460 imam dobre občutke. Je precej drugačen od A450b. Na prvem mestu je zaprta kabina, ki vožnjo naredi bolj prijetno, saj te ščiti pred vrtinčenjem zraka pri veliki hitrosti. Je tudi dirkalnik najnovejšega rodu, čigar boljša aerodinamična učinkovitost prinaša bolj lahkotno vožnjo, in za dosego dobrega časa se ni treba tako truditi. Z nadaljnjim delom bomo zmogljivosti lahko še izboljšali. Sodelovanje z Davidom in Ho-Pinom poteka dobro, povezanost je dobra, seštevek naših izkušenj pa nam bo pomagal do hitrejšega napredka.”

Ho-Pin Tung: “Za izhodišče imam že kar nekaj izkušenj s tovrstnim prototipi in lahko rečem, da je Alpine A460 zelo dober dirkalnik. Tako kot za Davida je tudi zame glavni izziv prilagoditev na pnevmatike Dunlop. Naš začetek je opogumljajoč, saj smo delo opravili dobro. Menim, da bomo v Silverstone prišli pripravljeni. Po tem, ko sem leta 2010 delal z moštvom Renault F1 Team, sem vesel povratka v okvir Skupine Renault. Alpine ima slavno preteklost, še zlasti v Le Mansu, in veseli me, da bom njene barve branil v svetovnem vzdržljivostnem prvenstvu FIA WEC.”

 

SIGNATECH-ALPINE – ALPINE A460 št. 36

Nicolas Lapierre: “Dirkati z Alpine me navdaja s ponosom, vendar prinaša tudi določen občutek odgovornosti in pritiska, ko pomisliš na zgodovino in izročilo znamke. Vesel sem tudi vrnitve v moštvo, ki ga vodi Philippe Sinault. Skupaj sva doživela lepo število pomembnih trenutkov in lepih zmag, med drugim tudi Macau Grand Prix leta 2003. Poskusil bom prispevati z izkušnjami, ki sem jih nabral v vzdržljivostnih dirkah, saj smo pozorni na vse, kar nam lahko pomaga napredovati. Moja moštvena tovariša imata resda manj izkušenj v tej zvrsti, imata pa pravi pristop, ki je potrebujemo za skupno doseganje uspehov.”

Gustavo Menezes: “Dirkanje z moštvom, ki je že osvojilo dva naslova prvaka ELMS in stopničke razreda LMP2 v Le Mansu, je fantastična priložnost. Navdušuje me tudi vse, kar se dogaja v moštvu Alpine in okrog njega. Študija Alpine Vision je čudovita in komaj čakam na priložnost, da bom lahko sedel za volan prihajajočega serijskega modela. Kar pa zadeva dirkanje, menim, da imamo vse potrebne sestavine za res dobro sezono. Vsi imamo enako željo po zmagah. Moštvo mi je olajšalo prehod iz enosedežnih dirkalnikov in zadnje preskusne vožnje so pokazale, da vse deluje kot je treba.”

Stéphane Richelmi: “To je bil zame neke vrste ognjeni krst. Večino kariere doslej sem dirkal v prvenstvih enosedežnikov, zato je sodelovanje v tako pomembnem moštvu, kot je Alpine, velika sprememba. Za volanom Alpine A460 se počutim skoraj tako kot v enosedežniku. Po letu dirkanja v razredu GT je čudovito spet voziti polnokrvni dirkalnik. Posebnostim vzdržljivostnih dirk se bom še moral prilagoditi, čeprav gre bolj za dirkanje v daljših izmenah in ne za preskuse vzdržljivosti, kakršni so bili pred leti. Z Gustavom imava veliko prednost, ker imava za tovariša v moštvu dirkača Nicolasovega kalibra. Je zelo odprt, pripravljen deliti svoje znanje in z izkušnjami nam je v pomoč pri mnogih podrobnostih.”

Vaše mnenje nam veliko pomeni. Ste že ocenili prebrano novico?


1 zvezdica2 zvezdici3 zvezdice4 zvezdice5 zvezdic (1 ocen, povprečno: 5,00 od 5)