Renault še naprej vodilni na trgu lahkih gospodarskih vozil

Skupina Renault je v letu 2015 spet dosegla posebno dobre komercialne rezultate v segmentu lahkih gospodarskih vozil (LGV), v katerem je dosegla 12,4-odstotno rast. S 3,76-odstotnim deležem na svetovnem trgu napreduje iz vodilnega območnega akterja v pomembnega igralca na svetovni ravni.

Renault_58428_global_en

V Evropi je Renault na trgu, ki je zrasel za 11,4 odstotka, lansko leto dosegel 16,9-odstotno rast. To pomeni 29.000 več vozil in za 0,71 odstotne točke večji tržni delež, ki je zrasel na 15 odstotkov.

Znamka Renault tako že osemnajsto leto zapored ostaja vodilna na evropskem trgu lahkih gospodarskih vozil.

Od vodilnega območnega akterja do pomembnega igralca na svetovni ravni

Skupina Renault je lani dosegla nov pomemben napredek na svetovnem trgu, saj je prodala 387.000 lahkih gospodarskih vozil, kar je bilo za 12,4 odstotka več, čeprav je svetovni trg (brez Severne Amerike) upadel za 6,3 odstotka.

Svetovni tržni delež Skupine Renault v segmentu lahkih gospodarskih vozil je v primerjavi z letom 2014 zrasel za 0,63 odstotne točke na 3,76 odstotka.

V letu 2015 je bilo 92.400 lahkih gospodarskih vozil prodanih izven Evrope. Ta rezultat je bil dosežen kljub skrčenju mnogih pomembnih trgov, na primer Brazilije in Alžirije. Prodaja Skupine Renault je zrasla na vseh komercialnih območjih z izjemo območja Afrika, Bližnji vzhod in Indija, kjer se je posebno poznal upad alžirskega trga.

Lahka gospodarska vozila Skupine Renault so naprodaj v 112 državah, v mnogih izmed njih pa se njeni modeli uvrščajo med najuspešnejše tri modele na trgu.

  • Afrika / Bližnji vzhod / Indija (AMI): Renault je od leta 2010 vodilni v severni Afriki, kjer ima 15,7-odstoten tržni delež. Modeli Kangoo, Master in Dokker so vodilni v Alžiriji in Maroku.
  • Latinska Amerika: Renault se od leta 2008 uvršča med vodilne tri ponudnike v Južni Ameriki zahvaljujoč modeloma Kangoo in Master. Tržni delež je kljub težkim tržnim razmeram v Braziliji in Argentini zrasel za 0,57 točke na 3,9 odstotka.

Model Duster Oroch, ki je prvi Renaultov poltonski pick-up, je bil novembra 2015 uveden na brazilski trg, kjer je prejel že dve priznanji “pick-up leta”. Ta nov model bo pripomogel h krepitvi prodaje v letu 2016.

  • Azija / Pacifik: Na tem komercialnem območju je bil dosežen nov prodajni rekord zadnjih petnajstih let zahvaljujoč rezultatom Renaulta v Avstraliji, kjer so prodali za 10 odstotkov več LGV. Kangoo je drugi, Master pa tretji najbolj uspešen model na trgu.
  • Evrazija: Tržni delež na tem območju je zrasel za 1,71 točke na 8 odstotkov, predvsem zahvaljujoč prodaji na glavnemu trgu – Turčiji, kjer je prodaja Renaulta zrasla za 80 odstotkov.

Zgodba o uspehu v Evropi, ki traja že osemnajst let

Renault je bil lani že osemnajstič zapored vodilna znamka lahkih gospodarskih vozil v Evropi po podatkih Združenja evropskih proizvajalcev avtomobilov ACEA (Association des Constructeurs Européens d’Automobiles) zahvaljujoč dobri prodaji modelov Kangoo, Master in Novi Trafic, ki je od predstavitve prejel mnogo priznanj.

Na evropskem trgu, ki je zrasel za 11,4 odstotka, je Renault svoj položaj izboljšal na vseh ključnih trgih, kot so Nemčija, Italija, Španija in še posebno Velika Britanija (+ 1,2 točki, kar je najboljši dosežek na tem trgu).

V Franciji je tržni delež Renaulta zrasel za 1,2 točki na 32,85 odstotka. To je bil najboljši rezultat odkar so leta 2006 modeli Kangoo, Trafic in Master osvojili prva mesta v svojih segmentih.

Strokovno znanje na področju lahkih gospodarskih vozil

Renault ima bogate izkušnje in strokovno znanje na področju lahkih gospodarskih vozil, čigar osrednja točka je namenski tehnični center v kraju Villiers-Saint-Frédéric v Franciji. V njem so zbrane specializirane ekipe inženirjev in tehnična oprema za razvoj lahkih gospodarskih vozil. Njihove naloge segajo od prvih študij in zasnov, do izdelave prototipov, kalkulacij, preskusov in priprave proizvodnih postopkov. Inženirske ekipe spremljajo uvajanje projektov v tovarnah za serijsko proizvodnjo v Franciji in drugih državah. Prav tu so zasnovali uspešne modele Kangoo, Trafic in Master.

Odličnost in strokovno znanje Renaultovih tovarn sta priznana tudi s strani drugih znamk LGV, kar potrjujejo partnerstva s podjetji GM, Daimler, Renault Trucks, od nedavnega tudi Fiat, in ne nazadnje tudi z Nissanom, partnerjem v Zvezi Renault-Nissan.

Renault ima tovarne za izdelavo LGV na treh celinah.

  • Južna Amerika: model Kangoo izdelujejo v Argentini, model Master pa v Braziliji.
  • Afrika: model Dokker izdelujejo v najnovejši tovarni Skupine Renault v Tangerju v Maroku, kjer so proizvodnja lani povečali za 28 odstotkov na več kot 71.000 vozil.
  • Francija: proizvodnja v treh tovarnah v Franciji je dosegla nove rekordne številke;
  • Batilly: izdelali so 126.575 dostavnikov, med katere so všteti tudi tisti za partnerje in s tem temeljito prekosili prejšnji rekord iz leta 2006, ki je znašal 112.142 vozil. Nov Master pripelje iz montaže vsaki dve minuti.
  • Sandouville: izdelali so 93.000 primerkov Novega Trafica in vozil za partnerja GM. Na konstrukcijski osnovi Novega Trafica zasnovan nov model bodo za Fiat pričeli izdelovati sredi leta 2016.
  • Maubeuge: izdelali so 151.000 primerkov modelov Renault Kangoo in Mercedes Citan, kar je za 9 odstotkov več kot leta 2014.

Renault Pro+ je globalna specializirana znamka Skupine Renault, ki je namenjena kupcem in uporabnikom lahkih gospodarskih vozil. Renault Pro+ v specializirani mreži ponuja izdelke in storitve po meri in s tem skrbi za izboljšano izkušnjo kupcev ob nakupu in po njem. Specializirana znamka Renault Pro+ tako uteleša obljubo kupcem Renaulta in je opora pri uresničevanju ambicij na svetovnem trgu LGV.

“Zahvaljujoč našim dobrim dosežkom po vsem svetu in 12,4-odstotni rasti, samozavestno gledamo v prihodnost. Veseli nas tudi, da lahko potrdimo nadaljevanje vodstva na evropskem trgu že osemnajsto leto zapored. Leto 2015 je bilo posebno bogato, saj smo uvedli našo specializirano znamko Renault Pro+, ki dokazuje naša prizadevanja, da ponudimo paleto modelov in storitev po meri vseh in vsakega od kupcev,” je dejal Ashwani Gupta, direktor poslovnega segmenta LGV.

 

* Definicije trgov Združenja evropskih proizvajalcev avtomobilov ACEA:

EU15: države članice EU pred širitvijo leta 2004 (Avstrija, Belgija, Danska, Finska, Francija, Grčija, Irska, Italija, Luksemburg, Nemčija, Nizozemska, Portugalska, Španija, Švedska in Velika Britanija).

EU11: države, ki so postale članice EU od leta 2004 naprej (Bolgarija, Češka, Estonija, Hrvaška, Latvija, Litva, Madžarska, Poljska, Romunija, Slovaška in Slovenija). Podatki za Ciper in Malto niso na voljo.

EU: EU15 + EU11

EFTA: Islandija, Norveška in Švica.

Širša Evropa: EU + EFTA.

Vaše mnenje nam veliko pomeni. Ste že ocenili prebrano novico?


1 zvezdica2 zvezdici3 zvezdice4 zvezdice5 zvezdic (Brez ocen)