Skupina Renault je svojo prodajo povečala tretje leto zapored

  • V letu 2015 je število novih registracij Skupine zraslo za 3,3 odstotka in z 2.801.592 vozili doseglo nov rekord.
  • V Evropi je Skupina ponovno dosegla letno rast, njen tržni delež pa je presegel 10 odstotkov.
  • Znamka Renault je bila že osemnajsto zaporedno leto vodilna v segmentu gospodarskih vozil (LGV) v Evropi.
  • Navkljub upadu ruskega in brazilskega trga je Skupina na mednarodni ravni ohranila svoj položaj.
  • Uspeh novih izdelkov v letu 2015, številne načrtovane novosti in razvoj na mednarodni ravni bodo v podporo stremljenju k rasti tudi v letu 2016.

renault-logo

RAST PRODAJE NA SVETOVNI RAVNI

V letu 2015 je Skupina Renault spet zabeležila rast števila novih registracij osebnih avtomobilov in lahkih gospodarskih vozil (OA + LGV). Rast je znašala 3,3 odstotka in skupno število je preseglo 2,8 milijona vozil, medtem ko je celoten trg narasel za 1,6 odstotka. Tretje zaporedno leto rasti števila registracij je Skupini zagotovilo nov prodajni rekord. Svetovni tržni delež Skupine je dosegel 3,2 odstotka. Znamka Renault ostaja prva francoska avtomobilska znamka na svetu, znamka Dacia pa je dosegla nov prodajni rekord.

Skupina še naprej uživa koristi rasti evropskega trga (+ 9,4 odstotka), saj je dosegla 10,2-odstotno rast števila registracij na 1.613.499 vozil in 10,1-odstoten tržni delež. Renault je v Evropi vodilna znamka v segmentu električnih vozil in že 18. leto zapored vodilna znamka lahkih gospodarskih vozil.

Izven Evrope je kljub gospodarski krizi v Rusiji in Latinski Ameriki Skupina obdržala svoj položaj, svoj tržni delež pa še povečala na dveh komercialnih območjih: Afrika, Bližnji vzhod in Indija ter Evrazija.

Thierry Koskas, podpredsednik Skupine Renault za prodajo in trženje je dejal:

Leto 2015 je bilo še eno obdobje rasti prodaje Skupine Renault, v katerem smo presegli dosedanji prodajni rekord. Navkljub zelo raznolikim gospodarskim razmeram na raznih območjih je naša rast stalna in potrjuje vrednost strategije zemljepisne razširitve, ki smo jo udejanjali minula leta.

 

NOVI IZDELKI SO BILI GONILO USPEHA V EVROPI

V Evropi je tržni delež (OA + LGV) Skupine Renault zrasel na 10,1 odstotka, število registracij pa za 10,2 odstotka na 1.613.499 vozil. Skupina je prodajo povečala v vseh državah območja, posebno močno pa v Španiji (+ 22,3 %), Veliki Britaniji (+ 17,7 %) in Italiji (+ 18 %), kjer je dosegla rekorden 9,1-odstoten tržni delež.

Leto 2015 je bilo za znamko Renault še eno leto rasti, ki je bila lani najhitreje rastoča znamka. Z 1.238.711 registracijami (+ 12,3 %) je njen tržni delež dosegel 7,8 odstotka (7,4 % v letu 2014 in 7,4 % v letu 2013), Clio pa je ostal najbolje prodajan model v Evropi ob upoštevanju vseh segmentov.

Na trgu osebnih avtomobilov (rast za 11,1 % na 969.508 primerkov) je Renault ohranil vodilni položaj med mestnimi avtomobili (segmenta A in B) zahvaljujoč nadaljevanju uspešnosti modelov Clio in Captur. Slednji je bil v svojem segmentu najuspešnejši s 194.703 registracijami in 23,7-odstotnim tržnim deležem v segmentu.

Uspeh leta 2015 uvedenih novih modelov potrjujejo številke: Kadjar je dosegel prodajo 49.016 primerkov in Novi Espace je dosegel 20.930 registracij, kar je trikrat več kot njegov predhodnik v letu 2014.

V segmentu LGV se je znamka Renault že osemnajsto leto zapored obdržala na prvem mestu z 269.203 registracijami (+ 16,9 %) in za 0,7 odstotne točke večjim tržnim deležem.

Znamka Dacia je deset let po uvedbi na evropske trge v letu 2015 dosegla novo rast registracij, ki je znašala 3,6 odstotka, in dosegla rekordno prodajo 374.458 vozil.

Renault je vodilna znamka na evropskem trgu električnih vozil. Prodaja Skupine v tem segmentu naglo raste (+ 49 %) in je znašala 23.086 vozil brez modela Twizy. ZOE je prevzel vodilni položaj med osebnimi avtomobili z 18.453 registracijami (+ 68 %) v lanskem letu.

V Franciji je Renault okrepil svoj položaj vodilne avtomobilske znamke, Clio pa je bil že šesto leto zapored najbolje prodajano vozilo na trgu. Modeli Clio, Captur, Twingo in Espace so bili vodilni v svojih segmentih. Prav tako so bili na vrhu svojih segmentov dostavni modeli Trafic, Master in Kangoo. ZOE je imel na trgu električnih osebnih avtomobilov 60-odstoten delež.

 

SKUPINA RENAULT JE NA MEDNARODNI RAVNI OBDRŽALA POLOŽAJ

Na mednarodni ravni je Skupina Renault kljub zelo raznolikim gospodarskim razmerav po državah in območjih zmogla stabilizirati in ponekod celo okrepiti svoj položaj.

Na komercialnem območju Evrazija je tržni delež Skupine zrasel za 1,6 točke na 11,9 odstotka predvsem zahvaljujoč dinamiki Skupine v Turčiji (+ 21,7 %), kjer je dosegla nov prodajni rekord. Rast v večini držav tega območja je ublažila posledice gospodarske krize v Rusiji, kjer je trg upadel za več kot 35 odstotkov, število registracij Skupine pa za 38,1 odstotka. V okviru komercialne politike varovanja marž se je tržni delež ustalil na 7,5 odstotka.

Na območju Afrika, Bližnji vzhod in Indija je število registracij Skupine zraslo za skoraj 17 odstotkov, njen tržni delež pa za 0,7 točke na 4,5 odstotka. Skupina je imela na severnoafriškem trgu več kot tretjinski delež. V Alžiriji je Skupina z močno rastjo za 8,7 točke dosegla rekorden tržni delež (35,6 %) v veliki meri zahvaljujoč domači izdelavi modela Symbol v Oranu. V Maroku, kjer sta Dacia in Renault na prvem oziroma drugem mestu med znamkami, je število registracij zraslo za 11, odstotka. Tržni delež Skupine je znašal več kot 38,2 odstotka (+ 1,2 odstotne točke).

V Egiptu, drugem največjem trgu Afrike, je njena prodaja zrasla za 73,8 odstotka, njen tržni delež pa je dosegel 7,5 odstotka (+ 3,4 odstotne točke).

V Indiji je Renault ostal vodilna evropska avtomobilska znamka, prodaja pa je narasla za 20,1 odstotka. Začetek prodaje modela Kwid je bil zelo obetaven, saj so od njegove uvedbe septembra zbrali že več kot 80.000 naročil.

Na območju Amerik (355.151 registracij, upad za 14,8 %) se je Skupina zoperstavila gospodarskim težavam in dosegla 6,3-odstoten tržni delež (- 0,1 odstotne točke). V Braziliji, ki je drugi največji trg Skupine, je njen tržni delež zrasel za 0,2 odstotne točke na rekordnih 7,3 odstotka trga, ki je v celoti upadel za 25,5 odstotka. V Argentini je Skupina upad registracij omejila na – 6,5 odstotka zahvaljujoč zadnjemu četrtletju, v katerem je dosegla 14,7-odstoten tržni delež (12,7 % v celem letu 2015). V Kolumbiji je Renault svoj položaj okrepil z rastjo tržnega deleža za dve točki na 18,6 odstotka.

Model Duster Oroch pick-up, ki je bil na trg uveden ob koncu lanskega leta, se je v Braziliji že zavihtel na drugo mesto v svojem segmentu. Rast Renaulta v tem segmentu naj bi pripomogla k rasti na tem območju v naslednjih mesecih.

Na območju Azija Pacifik se je raven prodaje v Južni Koreji, najpomembnejšem trgu Skupine na tem območju, po znatni rasti v letu 2014 ustalila.

Na Kitajskem je bila v letu 2015 prednost dana pripravi uvedbe kitajske različice modela Kadjar, prvega vozila, ki ga bodo izdelovali na Kitajskem v skupnem podjetju Dongfeng Renault.

 

PRODAJNI OBETI SKUPINE RENAULT ZA LETO 2016

V letu 2016 naj bi svetovni trg po pričakovanjih dosegel 1-2-odstotno skupno rast glede na leto 2015. Pričakuje se, da bo za 2 odstotka zrasel tudi evropski trg, prav tako za 2 odstotka pa tudi francoski.

Na mednarodni ravni se pričakuje, da bosta trga v Braziliji in Rusiji še upadla za še 6 oziroma 12 odstotkov. V nasprotju s tem se pričakuje nadaljnja rast prodaje na Kitajskem (+ 4-5 %) in v Indiji (+ 8 %).

V takšnem okolju in ob posebno izdatnem številu novih izdelkov v letošnjem letu Skupina Renault pričakuje:

  • pospešeno rast prodaje po svetu,
  • okrepitev znamke Renault v Evropi in
  • napredek na vsakem od petih komercialnih območij.

Thierry Koskas je to podkrepil:

Z nadgrajevanjem komercialne dinamike zadnjih treh let, s pomembnimi posodobitvami ponudbe izdelkov v letih 2015 in 2016 ter našo širitvijo v Indiji in na Kitajskem bo naša rast v letu 2016 dobila pospešek, voj položaj pa bomo okrepili na vseh petih komercialnih območjih.

PREBERITE VEČ

Vaše mnenje nam veliko pomeni. Ste že ocenili prebrano novico?


1 zvezdica2 zvezdici3 zvezdice4 zvezdice5 zvezdic (Brez ocen)