Alpinino prvo leto kaljenja v svetovnem prvenstvu

Po dveh zaporednih naslovih evropskih prvakov se je moštvo Signatech-Alpine letos prvikrat kalilo v svetovnem vzdržljivostnem prvenstvu (FIA WEC) in v skupni razvrstitvi pokala LMP2 osvojilo četrto mesto.

Po drugem mestu v dirki na Japonskem in zmagi na Kitajskem so v zadnji dirki sezone v Bahrajnu Nelson Panciatici, Paul-Loup Chatin in Tom Dillmann z Alpine A450b osvojili četrto mesto.

Moštvo Signatech-Alpine je na bahrajnskem dirkališču Sahir prvič v prvenstvu FIA WEC osvojilo prvi startni položaj.

Alpine-8-dirka-WEC-Bahrajn

 

Tri tedne po svoji prvi zmagi v svetovnem prvenstvu razreda LMP2 na stezi v Šanghaju je moštvo Signatech-Alpine v Bahrajnu naletelo na zelo drugačno igrišče.

V pogojih od dnevne vročino do vožnje v temi se je Alpine A450b izkazala s posebno hitrostjo in prvič v prvenstvu FIA WEC osvojila zmago v kvalifikacijah.

Zadnjo dirko sezone je še ob dnevni svetlobi začel Tom Dillmann. Svojo izmeno je zaključil na tretjem mestu in volan predal Nelsonu Panciaticiju. Dvakratni prvak European Le Mans Series se je kmalu prebil v vodstvo, potem pa bil deležen trka z enim od dirkalnikov razreda LMP1.

Na polovici dirke ga je za volanom nasledil Paul-Loup Chatin, ki je vozil v pravem ritmu za zmago. Ko se je nad dirkališče začela spuščati noč, je prevzel vodstvo in po več krogih na čelu dirkalnik spet predal Nelsonu Panciaticiju. Ta je zaradi strategije zamaknjenih postankov približno pol ure pred koncem dirke vozil na tretjem mestu, a ga je izgubil v zaključku dirke in čez ciljno črto pripeljal na četrtem mestu razreda LMP2.

Moštvo Signatech-Alpine je s skupno 86 točkami – 56 od teh je osvojilo v zadnjih treh dirkah – osvojilo četrto mesto v pokalu LMP2 in tako končalo svojo prvo sezono v svetovnem vzdržljivostnem prvenstvu.

Philippe Sinault, vodja moštva Signatech-Alpine:

Ta konec tedna smo bili najbrž pokazali najboljše zmogljivosti. Zahvaljujoč homogenosti naše ga moštva smo se izkazali tudi z osvojitvijo prvega startnega mesta. Tom je bil ob startu malo zadržan, a je hitro ujel pravi ritem. Izbrali smo drugačno strategijo kot tekmeci. Nelson je dobro opravil svoje delo, potem pa ga je zadel Nakadžima. Tudi Paul-Loup je bil z agresivno taktiko zelo hiter. Vse je kazalo na dober izid, a Nelson je moral dirko končati na pnevmatikah, ki smo jih uporabili že v kvalifikacijah. Dal je vse od sebe, ampak v zadnjem krogu se ni mogel več ubraniti. Raven konkurence je tako visoka, da nas že majhne težavo lahko stanejo uvrstitve na stopničke. Ne glede na to je moštvo zagotovilo zelo dobro dirkanje, sezono pa smo zaključili z dvema uvrstitvama na zmagovalni oder, od tega eno zmago, zmago v kvalifikacijah in osvojili četrto mesto v skupnem seštevku. Bila je zelo lepa sezona!

Nelson Panciatici:

Izbrali smo dobro strategijo, ki nam je omogočila dirkanje v ospredju. Na žalost je bila naša dirka skažena, ko me je Nakadžima potisnil, da sem se zasukal. Izgubili smo približno dvajset sekunda, ki so nas ob koncu dirke drago stale. V zadnji izmeni sem se lahko spet povzpel na tretje mesto, a ga z obrabljenimi pnevmatikami nikakor nisem mogel ubraniti. To je precej razočarljivo, čeprav ni moglo zasenčiti naših dosežkov ob koncu sezone in naše končne uvrstitve v prvenstvu.

Paul-Loup Chatin:

Celotno moštvo je poskrbelo za odlično dirkanje z lepimi dosežki in dobro strategijo. Zmaga v kvalifikacijah je dokazala, da smo v enem krogu dovolj hitri. Dirka je bila le za dve minuti predolga, vendar menim, da smo z našim dirkanjem letos lahko zadovoljni tako dirkači kot moštvo. Zaključek sezone je zelo opogumljajoč, sezona 2016 pa bo kmalu pred vrati!

Tom Dillman:

Med prostimi treningi smo ugotovili, da se lahko potegujemo za zmago v kvalifikacijah. Prevozil sem zelo hiter krog in Paul-Loup prav tako. Zame osebno je bilo to prvo startno mesto skupaj z zmago na Kitajskem zelo lepa nagrada. Med svojo izmeno sem predvsem pazil na obrabo pnevmatik v boju s tekmeci, ki so izbrali drugačno taktiko. Brez uvrstitve na oder smo ostali zahvaljujoč Toyoti. Dirka je bila dokaj zapletena, a imeli smo dobro strategijo in lepe izglede. Škoda, da ta dirka ni bila za en sam krog krajša!

Izid dirke 6 ur Bahrajna (LMP2)

 Moštvo  Čas
1. G-Drive Racing, št. 26 183 krogov, 6 h 02 m 04,418 s
2. KCMG, št. 47 + 25,591 s
3. G-Drive Racing, št. 28 – 1 krog
4. Signatech-Alpine, št. 36 – 1 krog
5. AF Racing, št. 44 – 4 kroge
6. Strakka Racing, št. 42 – 5 krogov
7. Team Sard Morand, št. 43 – 6 krogov
8. Extreme Speed Motorsports, št. 30 – 7 krogov

 

Končna razvrstitev moštev za Pokal FIA LMP2 (za 24 ur Le Mansa dvojne točke)

 Moštvo  Točke
1. G-Drive Racing, št. 26 178
2. KCMG, št. 47 155
3. G-Drive Racing, št. 28 134
4. Signatech-Alpine, št. 36 86
5. Team Sard Morand, št. 43 70
6. Strakka Racing, št. 42 63
7. Extreme Speed Motorsports, št. 30 62
8. Extreme Speed Motorsports, št. 31 62
 9. Oak Racing, št. 35  34

 

Predvideni spored dirk FIA WEC 2016

 Datum  Lokacija
17. april 6 ur Silverstona, Velika Britanija
7. maj 6 ur Spa-Francorchampsa, Belgija
18. – 19. junij 24 ur Le Mansa, Francija
24. julij 6 ur Nürburgringa, Nemčija
4. september 6 ur Ciudada de Mexico, Mehika
17. september 6 ur Dirkališča Amerik, Austin, ZDA
16. oktober 6 ur Fudžija, Japonska
6. november 6 ur Šanghaja, Kitajska
19. november 6 ur Bahrajna, Bahrajn

Vaše mnenje nam veliko pomeni. Ste že ocenili prebrano novico?


1 zvezdica2 zvezdici3 zvezdice4 zvezdice5 zvezdic (Brez ocen)