Renault razkriva »show truck« Alaskan

Skupina Renault je zadnjih 17 let vodilna znamka lahkih gospodarskih vozil (LGV) v Evropi ter pomemben dejavnik na trgih v Južni Ameriki in Afriki. Zdaj načrtuje pospešen razvoj na tem poslovnem področju, s katerim namerava Renault iz vodilne evropske in pomembne regionalne znamke v segmentu lahkih gospodarskih vozil preobraziti v vodilnega svetovnega akterja na tem področju.

renault alaskan

Za dosego tega cilja se je Renault odločil poseči v segment pick-upov, ki ima več kot tretjinski delež svetovnega trga lahkih gospodarskih vozil. Junija letos je Renault v Buenos Airesu v Argentini predstavil nov model Renault Duster Oroch, ki je namenjen južnoameriškim trgom, danes razkriti študijski prototip Alaskan z nosilnostjo ene tone pa  napoveduje prihodnji serijski model s svetovnimi prodajnimi ambicijami.

Renault ob ofenzivi z novimi modeli in na novih trgih uvaja tudi znamko Renault Pro+, ki je posebej namenjena skrbi za kupce in uporabnike lahkih gospodarskih vozil. Ta ponuja izdelke in storitve po meri poslovnih kupcev in jim zagotavlja boljšo izkušnjo na vsakem koraku – od oglaševanja do poprodajnih storitev. Specializirana znamka Renault Pro+ tako izpolnjuje Renaultovo obljubo kupcu in tvori sestavni del načrta rasti v vodilno znamko na svetovnem trgu LGV.

“Zdaj smo pripravljeni, da udejanjimo načrt globalne rasti in izpolnimo želje poslovnih in zasebnih kupcev LGV z obogateno ponudbo, novimi storitvami in posodobljeno uporabniško izkušnjo tudi na svetovnem trgu.”

Ashwani Gupta, direktor poslovnega področja lahkih gospodarskih vozil

2015_09_03_Renault_Alaskan

 

 

 

Vaše mnenje nam veliko pomeni. Ste že ocenili prebrano novico?


1 zvezdica2 zvezdici3 zvezdice4 zvezdice5 zvezdic (Brez ocen)