Alpine ob svoji 60. obletnici v Le Mansu

Alpine je svojo 60. obletnico v Le Mansu proslavila z razkritjem povsem novega prototipa Alpine Célébration, ki je bil pripravljen posebej za letošnjo 83. dirko 24 ur Le Mansa.

Jubilejni teden je znamko z značilnim puščičastim A popestril predsednik republike Francije François Holland, ki je v Le Mansu obiskal boks moštva Signatech-Alpine.

V dirki je bila Alpine A450b, za volanom katere so se izmenjevali Vincent Capillaire, Paul-Loup Chatin in Nelson Panciatici, na tretjem mestu razreda LMP2, preden je po sedmih urah dirke obstala.
alpine-le-mans-jun-2015_news

Manj kot poldrugo uro pred startom letošnje dirke 24 ur Le Mansa je Alpine pred 250.000 gledalci ob stezi La Sarthe poskrbela za poseben dogodek. Prototip Alpine Célébration, ki je nov korak v leta 2012 začetem preporodu znamke, je v družbi legendarnega modela Alpine A110 odpeljal krog slovite 13,6 kilometra dolge steze.

Šestdeset let po tem, ko je Jean Rédélé ustanovil znamko s puščičastim A, je Alpine Célébration pokazala njeno moderno podobo z brezčasnimi slogovnimi potezami te znamke. Kot potomec modela A110-50 in študije Alpine Vision Gran Turismo se je na startni ravnini pred dirko 24 ur Le Mansa soočila z dirkalnikom Alpine A450b. To je bil začetek dodatne etape v raziskovanju avtentičnosti v zvezi z zmogljivostmi, živahnosti, športne elegantnosti in občutenja vožnje.

Še en pomemben dogodek tega dne je bil obisk predsednika republike Francije Françoisa Hollanda v boksu moštva Signatech-Alpine, kjer je s posebnim zanimanjem in navdušenjem prisluhnil predstavitvi projekta Alpine. To je bil po letu 1972 prvi obisk francoskega predsednika na dirki 24 ur Le Mansa.

V jedru prireditve je Alpine prikazala svoje vrednote
Na peto startno mesto uvrščenemu moštvu Signatech-Alpine je Paul-Loup Chatin z dobrim startom zagotovil mesto v vodilni skupini. Strategijo so potem prilagajali raznim dogodkom v uvodnem delu dirke.

Zaradi dolgotrajnega posega varnostnega avtomobila je Nelson Panciatici skupaj zdržal pet izmen v dirkalniku. Potem, ko so mu med krajšim postankom le dotočili gorivo in je odpeljal na istih pnevmatikah, je izkoristil poseg varnostnega avtomobila za popolno oskrbo z gorivom in zamenjavo koles ter se na stezo vrnil za tri izmene.

Zahvaljujoč tej odločitvi je bila Alpine A450b na tretjem mestu, ko je volan prevzel Vincent Capillaire. Ta je z enakomerno hitro vožnjo ohranil mesto med vodilno trojico, malo po 22. uri pa je volan prepustil Paul-Loupu Chatinu.

Osemindvajset minut po tem, ko je odpeljal iz boksa je Paul-Loup na koncu ravnine Mulsanne zapeljal s steze. Z pomočjo nasvetov tehničnega osebja je več kot dve uri poskušal dirkalnik ponovno zagnati, vendar brez uspeha. Zato so se v moštvu Signatech-Alpine odločili, da v enajsti uri dirke objavijo svoj odstop.

Bernard Ollivier, generalni direktor Alpine: “Za Alpine je bil to intenziven dan, v katerem je s prototipom Alpine Célébration razkrila stopnjo napredka v pripravah na prihodnost znamke. Na žalost je moralo po izjemno obetavnih prvih urah dirke moštvo Signatech-Alpine odstopiti. Vendar se bomo vrnili!”

Philippe Sinault, vodja moštva Signatech-Alpine: “Imeli smo odličen začetek dirke. Naš cilj je bil ostati v tekmi za stopničke. Vodilni par je v uvodu dirke narekoval prav hiter tempo, zato je bilo tretje mesto ob začetku noči zelo dobro. Strategija, ki smo jo vzpostavili, bi nam lahko zagotovila odločujočo prednost. Vendar je dirka v Le Mansu izjemno zahtevna. Zaenkrat ne poznamo vseh okoliščin zdrsa s steze, saj moramo vse parametre še skrbno preučiti. Kljub vsemu čestitam celi ekipi in našim dirkačem, saj so v uvodnem delu dirke odlično opravili svoje delo in v težkih trenutkih dokazali svojo nesebičnost.”

Nelson Panciatici: “Dirko začeti s takojšnjo petkratno izmeno je bila povsem nova izkušnja. Za volanom Alpine A450b sem neizmerno užival. Dirkalnik je bil izjemen in bili smo zelo konkurenčni. Občasen zdrs s steze je del avtomobilskega športa. Je pa škoda, saj sem prepričan, da bi lahko dosegli dobro uvrstitev.”

Vincent Capillaire: “Dirko smo začeli odlično. Vsak dirkač je imel zelo dober ritem in strategija je bila brezhibna. Vedeli smo, kam gremo in imeli smo dobre karte. Ne prispeti do cilja je hudo, ko pomisliš na energijo, delo in denar, ki so jih moštvo in partnerji vložili v ta projekt. Vendar je v športu tako. Nasvidenje torej v letu 2016!”

Paul-Loup Chatin: “Vse se je odvijalo dobro. Alpine A450b je bila brezhibna in mi je vlivala zaupanje. Ob zaviranju na koncu ravnine Mulsanne sem pritisnil na zavorno stopalko in v trenutku izgubil nadzor nad dirkalnikom ter trčil v ograjo na desni strani. Storil sem vse, da bi lahko odpeljal naprej. S pomočjo radijske zveze z moštvom sem v dveh urah opravil kakšnih petdeset trikov z upravljali in okrog sto poskusov, da bi ponovno zagnal motor. Ne razumem, kako se je to lahko zgodilo. Dirkalnik je imel izjemno lego na stezi in vsi so odlično opravili svoje delo. Želel bi si dirko odpeljati do konca in nabrati še več izkušenj.”

 

Izid dirke 24 ur Le Mansa (LMP2)

1. KCMG, št. 47                                          358 krogov

2. JOTA Sport, št. 38                                  + 48,182 s

3. G-Drive Racing, št. 26                            + 1 m 47,522 s

4. G-Drive Racing, št. 28                            – 4 krogi

5. Murphy Prototypes, št. 48                       – 11 krogov

6. SMP Racing, št. 27                                 – 18 krogov

7. Extreme Speed Motorsports, št. 31        – 19 krogov

8. Ibanez Racing, št. 45                               – 21 krogov

9. Pegasus Racing, št. 29                           – 24 krogov

10. Extreme Speed Motorsports, št. 30        – 29 krogov

Signatech-Alpine, št. 36                          odstop po 110 krogih

 

Skupna razvrstitev moštev za FIA WEC LMP2 (po 3 dirkah, za 24 ur Le Mansa dvojne točke)

1. KCMG, št. 47                                                 78 točk

2. G-Drive, št. 28                                              74

3. G-Drive, št. 26                                              64

4. Extreme Speed Motorsports, št. 31          38

5. Oak Racing, št. 35                                         34

6. Strakka Racing, št. 42                                  25

7. Extreme Speed Motorsports, št. 30          24

8. Team Sard Morand, št. 43                          18

9. Signatech-Alpine, št. 36                               12

 

Spored dirk FIA WEC 2015

12. april                       6 ur Silverstona, Velika Britanija

2. maj                          6 ur Spa-Francorchampsa, Belgija

13. – 14. junij              24 ur Le Mansa, Francija

30. avgust                   6 ur Nürburgringa, Nemčija

19. september             6 ur Dirkališča Amerik, Austin, ZDA

11. oktober                 6 ur Fudžija, Japonska

1. november               6 ur Šanghaja, Kitajska

21. november             6 ur Bahrajna, Bahrajn

Vaše mnenje nam veliko pomeni. Ste že ocenili prebrano novico?


1 zvezdica2 zvezdici3 zvezdice4 zvezdice5 zvezdic (Brez ocen)