Renault nagrajuje najboljše koncesionarje: Avtotehnika Celje je “Dealer of the Year”

V letu 2014 je več kot dva tisoč koncesionarjev Skupine Renault iz 35 držav sodelovalo v tekmovanju za naziv »Dealer of the Year« oziroma trgovec leta. Jérôme Stoll, glavni direktor za učinkovitost in komercialni direktor Skupine Renault je 10. aprila 2015 predstavnike najboljših koncesionarjev sprejel na zaključni slovesnosti s podelitvijo priznanj. Med najboljšimi je tudi Slovenija – direktor Avtotehnike Celje Nenad Milosavljević.

avtotehnika-doty-renault-text

Vsako leto so v tekmovanju za naziv “Dealer of the Year” oziroma trgovec leta nagrajeni tisti koncesionarji Skupine, ki so bili najboljši po:

  • obsegu prodaje novih vozil, nadomestnih delov, dodatne opreme in pogodb za storitve,
  • donosnosti in
  • kakovosti storitev v prodaji in poprodaji.

 

Slavnostna predaja priznanj 96 nagrajencem leta 2014 je potekala 10. aprila v Technocentru Renault na južnem obrobju Pariza. Ob tej priložnosti je Jérôme Stoll, glavni direktor za učinkovitost in komercialni direktor Skupine Renault pohvalil zavzetost in strokovnost te elite prodajno-servisne mreže Renault. Poudaril je pomen komercialne mreže pri prenosu vrednot znamk, izdelkov in storitev Skupine do končnih kupcev ter na ključno vlogo koncesionarjev pri zagotavljanju zadovoljstva kupcev in ohranjanju njihove zvestobe.

 

Med najboljšimi je spet tudi Slovenija, natančneje podjetje Avtotehnika Celje. Njen direktor Nenad Milosavljević je po podelitvi dejal: »Vesel sem, da so našo popolno osredotočenost na zahteve kupcev opazili tudi v Parizu in nas nagradili s tem prestižnim priznanjem. Prejeli smo ga za trud v letu 2014, ko smo obenem postali tudi prvi Renaultov trgovec v Sloveniji, ki je odprl nov prodajni salon, zgrajen po najsodobnejših mednarodnih standardih Renault Store. Novemu prodajnemu konceptu, ki je osredotočen na še boljše zadovoljevanje želja in potreb kupcev, bodo sčasoma sledili vsi Renaultovi saloni po državi.«

 

Renault je od nekdaj dajal poseben pomen zadovoljstvu kupcev tako v prodaji kot v poprodaji. Zavedajoč se njihove raznolikosti, njihovih pričakovanj in potreb si je Renault leto za letom prizadeval, da bi jim ob vsakem stiku z znamko zagotovil kar najbolj zadovoljujoče izkušnje, najsi gre za izkušnje v digitalnem svetu, v koncesijah ali pri Renaultovi službi za stike s kupci.

 

“Naš skupni uspeh, uspeh proizvajalca in komercialne mreže, je odvisen od kakovosti storitev, ki jih ponujamo našim kupcem. Če pri tem ne dosegamo želene ravni zadovoljstva kupcev, se bodo ti obrnili k našim tekmecem. V takem primeru bodo vsa prizadevanja, da na trgu ponudimo privlačne in lepe izdelke, zaman,” je dejal Jérôme Stoll, glavni direktor za učinkovitost in komercialni direktor Skupine Renault.

 

Fotografija: Direktor Avtotehnike Celje Nenad Milosavljević (drugi z leve) in komercialni direktor Skupine Renault Jérôme Stoll (na sredini) z izbranimi trgovci leta iz drugih držav.

Vaše mnenje nam veliko pomeni. Ste že ocenili prebrano novico?


1 zvezdica2 zvezdici3 zvezdice4 zvezdice5 zvezdic (Brez ocen)