Avtotehnika Celje je odprla prvi Renault Store v Sloveniji

Renault predstavlja nov globalni koncept prodajnih salonov, ki se bo iz Celja razširil po vsej Sloveniji

Avtotehnika Celje z današnjim odprtjem povsem spremenjenega prodajnega salona Renault v Slovenijo prinaša nov koncept prodaje »Renault Store«. Tega postopoma sprejemajo trgovci po vsem svetu. Z njim se Renault še bolj osredotoča na kupca, ki je najpomembnejši kapital znamke.

Renault ima v Sloveniji najširšo prodajno-servisno mrežo. Seveda pa zgolj število salonov še zdaleč ne zadostuje. Treba je znati prisluhniti zahtevam kupcev, ki želijo v procesu nakupne odločitve vedno več. Kot odgovor na to je Renault na svetovnem nivoju vzpostavil nov koncept prodajnih salonov, poimenovan»Renault Store«. Ob novi vizualni identiteti vozil, ki se je začela z novim Cliom, gre za eno najbolj opaznih sprememb v zgodovini Renaultove prodajne mreže.

Koncept »Renault Store« je eden od ključnih elementov globalnega programa C@RE (Customer Approved Renault Experience). Ta vsebuje kar 40 projektov, ki stremijo k odličnosti odnosov s kupci pred, med in po nakupu, vse od zbiranja informacij prek interneta, obiska v salonu, pa do vzdrževanja. C@RE razvija rešitve, izhajajoče iz želja, ki so nam jih izrazili kupci. V Evropi že 94 % vseh kupcev pred obiskom salona informacije poišče na Internetu. Njihova virtualna izkušnja se mora potem gladko nadaljevati v resničnem svetu. Najpomembnejši rezultati projekta C@RE so 3D spletni konfigurator vozil, osebni portal »Moj Renault«, spletne strani, posebno izobraževanje zaposlenih ter seveda »Renault Store«. Vse te rešitve so medsebojno dobro povezane in tako zagotavljajo gladko prehajanje kupca od ene do druge, brez motečih sprememb načinov doživljanja v virtualnem in realnem svetu ali ponavljanja istih želja na različne načine.

 

Zahvaljujoč svetovnemu spletu prihaja kupec v salon pogosto že zelo dobro izobražen o izdelku, za katerega se zanima, zato mu je poleg informacij vedno bolj pomembno tudi doživljanje znamke. Prodajni saloni prihodnosti, kakršnega od danes naprej predstavlja prav Avtotehnika Celje, kakovost osebnega odnosa s prodajnimi in servisnimi svetovalci nadgrajujejo s sodobno, privlačno in pregledno predstavitvijo vseh možnosti, ki so kupcu na voljo. Predvsem pa zagotavljajo, da se kupec vseskozi v salonu počuti dobrodošlega in domačega.

 

Značilnosti prodajnih salonov prihodnosti

Novi prodajni koncept »Renault Store« odlikuje intuitivni tloris, ki omogoča jasno predstavitev vozil, njihove opreme in dodatnih storitev. Razdelimo ga lahko na štiri izstopajoče dele:

–       Cesta Renault vodi kupca od vhoda do mesta dobrodošlice, kjer lahko prejme informacije o znamki in njenih izdelkih, si privošči skodelico kave in preveri svojo elektronsko pošto zahvaljujoč brezplačnemu brezžičnemu internetu.

–       Tematske cone (Aktualno, Passion, Sport …) so posebej izpostavljeni deli salona, s pomočjo katerih se lahko kupec hitro znajde v prostoru in usmeri k ponudbi, ki ga najbolj zanima.

–       Prostor z dodatno opremo na pregleden način predstavlja dodatke, ki vozilo naredijo lepše, uporabnejše ali varnejše.

–       Prostor za izdajo vozil je poseben prostor, namenjen prevzemu novih vozil. Nakup avtomobila je praznik za novega lastnika in temu primerna mora biti tudi predaja ključev s sočasno predstavitvijo vozila ponosnemu lastniku.

 

Kupci si danes želijo vedno bolj personalizirane avtomobile, ki zahvaljujoč drobnim podrobnostim njihovo vozilo delajo drugačno od drugih. Temu novi prodajni saloni sledijo z vse večjo digitalizacijo. Veliki na dotik občutljivi zasloni konfiguratorja omogočajo prodajalcu in kupcu hitro sestavljanje individualiziranega vozila po željah kupca. Različne barve in materiale, videne na zaslonu, lahko kupec nato v živo pogleda in otipa tudi na vzorcih v salonu.

 

Koncept »Renault Store« prinaša kupcem in prodajalcem nove izkušnje. Prostori postajajo še bolj udobni in prijazni. Vse, vključno z novim pohištvom, izraža strast, navdušenje in bližino kupcu – kar je tako značilno za sodobna vozila znamke Renault.

 

Z nakupom se zgodba šele začne

Novi koncept prodajnih salonov bo zagotovo pozitivno vplival na počutje kupcev, hkrati pa jim olajšal njihove nakupne odločitve. Vsekakor pa se odnos med kupcem in Renaultom z nakupom vozila ne konča, ampak pravzaprav šele začne. Tu odigrajo ključno vlogo poprodajne storitve, zaupanja vredno vzdrževanje vozila ter vedno bolj priljubljene Renaultove pogodbe o večletnem vzdrževanju. S tem si kupec zagotovi pregled nad dolgoročnimi stroški lastništva svojega vozila.

Pomemben del projekta C@RE je tudi osem javno objavljenih obljub kupcu:

–       Odgovor na povpraševanje po internetu v največ 1 delovnem dnevu.

–       Preizkus vozila iz želene družine vozil, takoj ali v roku 3 delovnih dni.

–       Redno obveščanje o statusu naročenega vozila do njegove izročitve.

–       Vračilo vozila iz servisne delavnice ob dogovorjenem času in po dogovorjeni ceni.

–       Izvedba neodobrenih in nedogovorjenih del na stroške izvajalca.

–       1-letna garancija na posege in originalne nadomestne dele Renault.

–       Ob nakupu paketa »Renault Pomoč« brezplačno enoletno podaljšanje Renault Asistence, če ste v zadnjem letu vzdrževali vozilo v mreži Renault.

–       Ob vsakem obisku servisne delavnice ocena stroška pred posegom, pojasnilo opravljene storitve in računa ob vračilu vozila.

 

Z namenom izgradnje dolgoletnega odnosa med Renaultom in njegovimi kupci C@RE zagotavlja tudi spletne strani »Moj Renault«. Gre za oseben prostor, kjer kupci lahko vnesejo vse podatke o svojem vozilu, na tej osnovi pa začnejo prejemati personalizirana obvestila, ki pripomorejo h kakovostnemu vzdrževanju vozila, da bo le-to lastniku res lahko služilo dolga leta. »Moj Renault« obenem kupcem ponuja tudi posebne ponudbe, pripravljene prav za uporabnike teh strani.

 

Iz Celja po vsej Sloveniji

Novo podobo bodo sčasoma prevzeli vsi Renaultovi saloni. Prvo, pilotno vlogo je prevzela Avtotehnika Celje, vodilni Renaultov trgovec na širšem celjskem območju. Kljub zahtevnim časom so zaposleni znali in zmogli z minimalnim vplivom na vsakdanje poslovanje obstoječi salon povsem prilagoditi novemu konceptu, s tem pa so postali tudi demonstracijski salon, po katerem se bodo v prihodnosti zgledovali drugi Renaultovi prodajalci po državi.

Fotografije: Matej Kerec

Vaše mnenje nam veliko pomeni. Ste že ocenili prebrano novico?


1 zvezdica2 zvezdici3 zvezdice4 zvezdice5 zvezdic (Brez ocen)